Gå til innhold

Oh no! Hadde bestem meg for TFK Joggster Twist, men har kikket litt på OTH Urban Jungle idag...usikker :/

Anbefalte innlegg

Hvilken ville dere valgt av disse 2 vognene?

Finner ikke målene få bagen til TKF'en, vil gjerne ha god plass i bagen...

Får vinter-baby, så må ha en vogn som er god på vinterføre.

Hører mange som sier TKF'en funker supert. Men hva me OTH'en?

Noen som kan komme med erfaringer? :)

Fortsetter under...

Har hørt at bagen til tfk er 82 cm lang og tfk bagen er dypere. Oth-bagen er bare 75 cm lang. Jeg synes OTH er bedre på vinterføre. Den er litt stivere og forhjulet er større.

Av de to hadde jegh uten tvil gått for TFK.

Hovedsaklig pga str sammenslått, håndbremsen, den utrolig gode sportsdelen i pustende materiale og den stooore bagen.

Stødigheten vet jeg ingenting om på Oth, men den kan ikke være bedre enn på TFK iallfall...

Jeg hadde ville hatt OTH, fordi jeg syns den er penere ;)

Fordelen med TFK er at den har håndbrems, ellers syns jeg ikke den har flere attributter enn OTH.

tihi skjønner deg godt jeg, OTH´en er jo super. Men den blir lengre sammenlagt og bagen er mindre. Jeg hadde oktoberbarn, gikk helt greit, men syns den var noe grunn liksom, kort avstand fra enden på bag til kalesjen sluttet. Men det er uansett sporsvogna du bruker mest og der er det ingen over OTH. Lurte litt på TFK jeg også, men liker ikke materialene og alt stæsjet liksom. Litt sånn allversjakke-aktig... mens OTH er litt mer minimalistisk. Men det er jo smak og behag, uansett hvilken du velger av disse tror jeg du får en super vogn. Eller for å forvirre deg enda mer, ta en kikk på EasyWalker også...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...