Gå til innhold

Noen erfaringer med vogner med 4 hjul, 2 små og 2 store?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke akkurat den, men en annen vogn med to svingbare hjul foran (teutonia). Ville ikke hatt den på nytt som eneste vogn. Vi pakker den bort når snøen kommer, og går over til city crossen;)

Dessuten bruker jeg den hver dag på vei til barnehagen, og går gjennom et skogholt og en grus/steinveg. Er dritlei av å tvilholde på vogna i de ulendte partiene. Blir det for skrå vei sidelengs truer vogna med å velte:( Dessuten stagger den nedi dammer og groper som regnet har gravd ut. Ps. kom akkurat hjem så jeg er litt irritert på vogna;) Ellers er jeg godt fornøyd med den:)

Men hjulene går vel å låse?? Jeg har en med svingbare hjul foran, tysk av ukjent merke, og den er super! Låser hjulene i terrenget, det er et must.. Ellers farer den alle veier og som hun andre sier er i ferd med å velte.. I byen/på asfalt er den en drøm og har spart skuldrene mine mye.

Nei min har ikke vendbart styre, så de små hjulene er foran uansett. Har jo hendt at jeg har dratt vognen etter meg på steder det har vært ufremkommelig.

Selvsagt låser jeg hjulene på steder der det er ulendt, men da blir vognen tung å svinge blant annet, og litt av vitsen borte. Dessuten butter den nedi likevel, der city crossen min nærmest flyr over;) Nå har jeg trillet veldig mye da, og i tildels veldig ulendt terreng, så jeg innså raskt at jeg måtte ha en annen vogn i tillegg.

Men for ordens skyld, jeg er veldig fornøyd med den, men da altså til sitt bruk:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...