Gå til innhold

Er Teutonia Mistral kort i ryggen..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den er kort i ryggen. Alle Teutonia vognene er små.

Jobber i bhg så har derfor god erfaring med disse vognene. At de i tillegg virker veldig "plastik" og lite solide trekker også mye ned. Skjønner ikke hvorfor de selger så godt...

Annonse

Annonse

Vår 2,5-åring på drøye 90 cm har sovet helt fint i sine mistraler fram til hun nå har sluttet dagsovingen.

Vi har også prøvd flere andre og "kulere" vogner, men endte opp med en ny og en brukt mistral nettopp på grunn av at de er så lette, enkle å frakte med seg og har god kvalitet, spesielt på kalesjen. Kjøper bare en mykbag til nå, så går de samme vognene på en ny runde med helt ny baby:-)

Hmm jeg har aldri hørt om noen som har vært misfornøyd med Teutonia? Har hatt to Mistraler selv og en til jeg ikke husker hva het (den med to små hjul foran, YK2?) og har vært kjempe fornøyd. Hvis man vil ha en tradisjonell vogn ville jeg absolutt gått for en Teutonia fremfor f.eks. Simo/Brio/Emmaljunga. Nå har vi byttet ut Mistralen til fordel for en OTH, pga at jeg hadde lyst på en trehjuling, men savner av og til Mistralen, den er super.

Har datter som blir 3 år i september og hun sover ennå i denne vognen i barnehagen. Hun koser seg i den og sovner lett. HAr vært kjempe fornøyd med vognen hele tiden og den er godt brukt. Har derfor kjøpt meg en ny vogn (easywalker) til den neste men kommer nok til å bruke begge. Syns det ble for gale å kjøpe samme vognen en gang til. =) Kjekt å kunne bytte litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...