Gå til innhold

Jeg får ikke tak i babypudder lenger!!! ikke i noen butikker, jeg har leitet masse!!! noen andre som ikke får tak i det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har pleid å bruke natusan, men finner jo ikke alternativer heller!!

Skrevet

har du hørt med apotek? babybutikker?

På sykehuset fikk vi forresten beskjed om at pudderet ikke var bra for babyen, fordi de puster det inn. De sa at hvis vi skulle bruke noe, så heller potetmel. Skal visst funke bra!

Skrevet

Potetmel er kjempebra mot røde babyrumper. Knekten vår har hatt sur avføring nå, noen dager, og vi har smurt med a-creme eller pudret med potetmel (ikke samtidig såklart) og det har fungert kjempebra.

Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme. Har vert i dagligvare, barneutsyrsbutikker, ja over allt og alle ser liksom litt rart på meg når jeg spør! "Babypudder???"Neeei, er det noen som bruker det enda da?" Fikk jeg til svar på Barnas hus i Kr.Sand.

Fikk et tips her inne om å prøve Spar kjøp. Gikk dit, og der hadde de iallfall Natusan sitt pudder. Kjøpte 4 burker jeg. Så prøv der du!

Skrevet

jeg så det nylig på apoteket

Skrevet

De har parfymefritt pudder på apoteket i alle fall... Talkum..

Skrevet

Jeg har sett de har på rema 1000 ihvertfall... Neutral sin nye baby serie mener jeg det var,

Skrevet

Potetmel er en ting..

Eller så tror jeg det skal være noe på Vita-butikkene, apotekene, barneforretninger...

Skrevet

Jeg har babypudder i serien Babyline, er å finne babyutstyrsbutikker og apotek. Apotek kan også lett bestille dette for deg.

Må legge til at jeg ikke har fått bruk for det til babyen i det heletatt. Er barnet ditt sår i stumpen hadde jeg heller gjort som andre her, brukt potetmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...