Gå til innhold

Hvilken dunpose har dere vært mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Odenwälder dunpose uten teddy/skinn inni og den er superfin og varm MEN ungene blir klamme i bakhodet/på ryggen når de ligger i den, det blir ikke nok luftsirkulasjon tror jeg. Så nå skal jeg legge inn skinn i dem. Så jeg anbefaler absolutt at du kjøper en med skinn eller teddy/fleece inni og ikke slikt nylonfôr som er i min :-)

Takk for innspill. Jeg ser det er en odenwalderpose på lilleprinsen.no med skinn inn i . Den kan utvides men er kanskje ikke så lang som de med bamsen. Der er også en maxiflex artlander som både kan uvides og forlenges. Noen som har prøvd den? Og så er der jo easy kid. Det skal jammen ikke være lett....

Den bamsen er den i fleece?

Annonse

Jeg har kjøpt easykid på lilleprinsen. Har riktignok ikke fått den i hus ennå, så har ingen erfaringer å dele, hehe. Men liker ideen med forlengerledd, så man slipper å stappe forlengelsen inni bunnen av posen. Ser for meg at det blir trangt og bulkete nedi der. I tillegg er det bomullsfor i denne posen, så tror ikke dette vil bli så klamt. Nå gjenstår det bare å få posen i hus og baby ut, så vi får se om mine forestillinger stemmer. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...