Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt? :) Her er det jeg ønsker i en vogn, kan dere komme med forslag?

Anbefalte innlegg

Har veldig vanskelig for å bestemme meg, og nå begynner det å haste litt pga leveringstider....

Dette er jeg ute etter i en vogn, det viktigste først:

- Det må være en lun vogn, men god plass. Jeg bor langt nord, her er det myye vær og kalde vintre så det må være plass til baby voksipose/dyne/lammeskinn osv. ihvertfall frem til våren i april/mai. (baby blir født i desember)

- Vognen må være god å trille på allslags føre. Snø, is, slaps, grus og asfalt.

- Vekt har ikke all verden å si, men jeg liker f.eks ikke simo pga at den er alt, alt for tung og ikke minst er den diger sammenslått. Så helst ikke av de tyngste vognene.

- Jeg syns det ser veldig kjekt ut med de vognene der man kan skifte kjøre-retning med å vippe styret over istede for å må snu bagen, men ikke noe jeg absolutt må ha.

- Håndbrems hadde vært supert, men skjønner det ikke er mange vogner som har det.

3- eller 4-hjuling har ingenting og si.

Om det er kombi, duo eller en ren bagvogn spiller heller ingen rolle.

Håper noen kan hjelpe meg med gode forslag! :)

Jeg er førstegangs, så "kravene" mine er jo utfra erfaring, men utfra hva jeg TROR er best. Så hvis det er noe jeg ikke har tenkt på /noe som egentlig ikke er så viktig si gjerne ifra :) :)

Fortsetter under...

Annonse

Har vært veldig fornøyd med teutonia mistral med softbag. God å trille, liten og nett og tar av for vær og vind. Eneste minuset er at jeg savner en sittestilling midt i mellom de to som er der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...