Gå til innhold

Splitter ny Oth 2008mod med brunt trekk selges

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel samme hvor den er kjøpt vel. Er markedsprisen her som bestemmer pris. En helt ny oth koster 5990 kr i Norge og den nye modellen skal visstnok bli enda dyrere så 5400 kr er jo en bra pris det!

På de nye modellene er det også global garanti i 3 år, det betyr at alle forhandlere er forpliktet å hjelpe deg om det skulle være noe galt med vogna, uansett hvor den er kjøpt (må vel kvittering sikkert). Så er litt mindre risiko å kjøpe importerte vogner.

Om noen heller vil importere selv, og klarer det for under 5400 kr så er det jo bare å la være å kjøpe vognen. Hvis det var jeg som skulle selge vogna så hadde jeg også prøvd med på rundt 5500 kr for den.

Jeg hadde en 2007modell som ble ødelagt og fikk nettopp en helt ny 2008modell.Da selger jeg den siden jenta mi har blitt 3 år og bruker ikke så ofte vogn lenger.Vi har en annen som vi bruker.Den er forresten kjøpt på frulyng.Høystbydene over 5400kr.

Annonse

Butikkene i Norge sier de selger 2008 modellene men det stemmer ikke. Har vogna en flaskeholder på siden og rød plast på toppen på hver side av bremsen? Det er også litt endringer med selefestet.Dette er forskjellen på 2007 og 2008 modellene. Liggestillingen er også litt flatere.

Jeg hadde aldri giddet å betale over 4000 for en vogn kjøpt i USA. Skal man betale mye mer ville jeg heller lagt på litt ekstra og kjøpt fra butikk her i Norge.

Men denne er jo kjøpt i Norge, og man får med kvittering, så da synes jeg det var en helt grei pris :-)

tror kanskje at det er du som ikke har peiling jeg..Jeg hadde 2007mod før og den nye 2008mod har full liggestilling som ikke 2007mod har..2009mod er med flaskeholder!Legger vognen ut på finn om jeg ikke får solgt den her..

Dette blir jo bare for dumt. Du kan kalle de hvilken modell du vil for meg men min vogn har flaskeholder og rød plastikk på bremsene og er 2008 modell som jeg har fått fra USA. Butikkene i Norge selger ikke 2008 modellene ennå.

Dere har jo ikke peiling! Vognen som selges i USA og den som selges i Europa er helt identisk. Gå inn på www.mountainbuggy.com så ser dere det. Der står det at mountainbuggy urban kalles oth urban jungle i europa. Det er slettes ikke noen billigere utgave i USA. De ligger bare et steg foran oss når det gjelder nye modeller. Du har sikkert hatt 2006 modellen fra før, og nå fått 2007 modellen. 2008 modellen har flaskeholder noe som de 2007 modellene som du sier er 2008 modellene de selger på Barnas Hus ikke har. Jeg tipper at når 2008 modellen kommer til Norge kommer butikkene her til å kalle dem 2009 modeller siden de henger etter USA. Det er iallafall dumt av deg å si at USA modellene er billigmodeller.

Jeg har sett at tilbehør som uv nettet som har kommet i butikkene nå er 2008 modeller siden logoen er forandret fra 2007 til 2008. De har endret logoen til grønt og det er det på den nye vognen også. Men for all del, bare ungen sitter godt i vogna er det vel det samme hvilken modell det er......

Annonse

Hei dere. Jeg var og hentet min 2008 modell i dag. Den har flatere liggestilling enn 2007 modellen. Butikken der jeg kjøpte den sa at de selger 2007 modellene som 2008 modeller, men jeg sa jeg kun var intr i den nyeste og den ble bestillt inn :-)

Jeg har USA modellen nå, hadde Norske før., forskjellen på de to vognene er trekket., USA modellen har et finere trekk, tynnere. Nordiske modellen har et grovere trekk som er beregnet på hardere vær.

Jeg har Urban Jungle elite modellen, som er mye mer utstyrt enn den vanlige, jeg kjøpte min i 08 i USA. (fleece insert, stellebag, og flaskeholder følger)

USA modellen er ikke simplere, men laget til varmere vær, og elite modellen er mye mer utstyrt.

Den nyeste 08/09 modellen har ikke kommet hit enda(såvidt jeg vet) men kommer nå snart iflg butikkene..

Jeg tror ikke det er forskjell på trekket for det kan jammen være kaldt nok i USA. Jeg har bodd i New York og der kan det jammen være like surt og kaldt som her hjemme. Det er nok bare endring i farge og modell som gjør at du synes det er forskjell. Vognene er like over hele verden. Les tutta &gutta sitt svar en annen plass her på siden....

Jeg har hatt to ulike 07/08 modeller,(kjøpt i år) og jo- det er forskjell på trekkene, den ene kjøpte jeg i Oslo, og den andre i USA. Forhandleren sa selv at det leveres et annet trekk på de amerikanske vognene, men med samme farger.

Jeg kjøpte og søskenvognen i USA nå i april, det var det samme trekket som jeg fikk på den single vogna. Dette trekket får man ikke her i Norden.

Vognene er fortsatt like selv om trekket er av ulik kvalitet.

Det du skriver stemmer ikke - De nyeste 08 modellene er iallefall å kjøpe på Biteringen i Bergen.Var der idag og de har alt inne av nyeste 08..i de nye fargene beige og grå.Velvig tøffe!!

Smarte finesser på nyeste 08 modellen.Beste vogna jeg har hatt iallefall:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...