Gå til innhold

Vet det er ALT for tidlig og tenke på vogn så tidlig..Men har en del spørsmål jeg ;o)

Anbefalte innlegg

Er bare 5+3 så ;)

Men...

Bruker det og være salg på barnevogner på høsten ? Tenker at da skal 2008 modellene ut, og 2009 modellene inn :)

Hvilken vogn er bra til vårbaby ? :o) Vil ha en som ser bra ut både som bagvong og sportsvogn :) Har sett litt på Teutonia fun og Brio sing.. Skal ikke ha 3 hjuling men liker veldig godt 4 hjulingene med 2 svingbare hjul :)

Hvor dyr er egentlig en vogn ? Tenker da med ALT utstyr...Myggnetting, regntrekk, stelleveske, vognposer +++

Fortsetter under...

Hva med teutonia mistral s? Hørt mye bra om den. Jeg vil ikke anbefale brio sing da den ikke har spesielt god liggestilling i sportsdelen.

En annen vogn som jeg kanskje hadde valgt om jeg skulle anskaffe en vogn med 4 hjul er maxicosi mura 4. Den har større svingbare hjul som vil gjøre den bedre på vinterføre.

Årsmodellene blir som regel billigere rundt juletider ikke om høsten. Priser varierer veldig, men om du skal ha alt nytt vil jeg tro at prisene ligger på om lag 6000-7000, men dette er bare ca pris.

Har sett på maxicosi mura 4 :) Men jeg vil ha ungen vendt mot meg i begynnelsen når man går over til sportsdelen..Og det er det vell ikke mulighet for med maxi'en ?

Jeg skal ha simo kombi vogn ;D Elsker den vogna! har likt den siden jeg var liten. Også bor jeg på vestlandet også da, og babyen blir født om viteren så trenger en litt robust vogn.

Ville vel egentlig satset på en litt lettere vogn om jeg bodde en annen plass. Det er en vogn jungel der ute, så det er lett å gå seg vill ;)

Ja, jeg ville ha Emmaljunga ! Men jeg liker verken sportsdelen på Emmaljunga eller Simo..:)

Tror det går bra jeg..Har ikke hørt mye negativt om Teutonia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...