Gå til innhold

Har dere gått opp i vekt?


Ayla82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 7 kilo, har også vært veldig mye dårlig. Er 13 uker på vei. Men legen sier alt er normalt og at ting stabiliserer seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig slitsomt å være kvalm og kaste opp hele tiden..... !

Håper det blir bedre veldig fort.....;)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært heldig, har ikke vært dårlig i det hele tatt. har spist regelmessig og sunt, drikker mye vann. fra jeg ble gravid til nå har jeg lagt på meg en kilo! er 10+4 idag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært så veldig kvalm, men jeg har ikke lagt på meg noe særlig likevel. Kanskje 500g maks. Litt rart, for magen begynner å bli ordentlig stor! Er ikke det litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært dårlig jeg heller, og vekta er det samme som før. Men magen har vokst her også. Ikke mange av de gamle klærne som passer... dvs av buksene.. topper er jo mye stretch i så det går fint en god stund til :-)

 

13 uker på vei her..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt på meg ett kilo...og magen synes litt for godt... er jo bare 11+3, men dettte er 2mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 3 kg siste par ukene, men tror ikke det er fare for at det fortsetter da jeg fortsatt klarer å få i meg nok mat ifht hva jeg forbrenner for tida (liggende på en sofa hele dagen, hehe). Så her har den ikke begynt å gå oppover enda, 10+5 i dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært kvalm i det hele, og har godt opp 4,5 kg!!!! Er 12+2Er ikke av typen som legger stort på meg.. Har spist normalt, men sovet mye, så det er vel mangel på aktivitet. Er overasket over dette, og håper at det stopper opp noe nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 1,5 kg her...

 

Stor mage jeg også! :0) Men kan vel ikke skylde alt på babyen ennå. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har gått upp 3 kg fram till nu, dessa 3 kg kom snabbt mellan vecka 7-8 och så har vikten varit stabil. Är nu i vecka 11+1 så hoppas den håller sej stabil ett tag till=) alla går ju upp olika och i olika stadier av graviditeten.. har en väninna som gick upp 11kg de första 4 mnd men bara 16kg under hela svangerskapet så tror att sålänge man äter sunt å rör på sej så går detta bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 2,5 kg.. og stoppet der. Ikke begynt å legge på meg igjen. Magen har begynt å komme bra fram også nå :) Er 13+3 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faderullan kor dokker tar av dokker. Er 10 + 4, har gått opp nesten 4 kg til tross for samme livsstil som før graviditeten. Har ingen kontroll på vekta lengere, og er oppblåst. Skummelt, men er vel ikke til å unngå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+ 5 og opp 2 kg. Men tror kanskje det er likså mye fire ukers ferie som er årsaken...

 

Er ganske kvalm og kaster opp, men prøver å "kurere" kvalmen ved å spise...., så tror ikke vekten kommer til å gå _ned_ akkurat..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er likedan - har vært ordentlig kvalm og har gått ned 3 kg. Magen er vel det eneste som har holdt seg like "stor", så den har vel kanskje vokst litt? :)

Heldigvis er kvalmen på bedringens vei, og kaster ikke opp to ganger om dagen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen sjekker jeg bare ikke. Jeg har vært så dårlig, men som dere andre...Magen blir ikke noe mindre av den grunn..hehe...Forrige svangerskap gikk jeg opp nesten 30 kg....15 kg bare i vann i to siste månedene...

 

Så jeg tror at jeg tar vektangsten sånn rundt mars 2009...Det som skjer, det skjer...Man blir ikke noe tynnere av å være på "tjukka"...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og prøvd akupuntur, og må spise hver 2, max 3 time for å ikke bli kvalm... fortsatt ! Selv om jeg er 12 + 5.... jeg har i grunn ikke matlyst, men alt for å slippe å bli dårlig.

Ser ut som vekta er på vei oppover igjen, og på bare 3 dager har jeg fått en liten mage! ser bare ut som jeg har kost meg litt ekstra i ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til og fra småkvalm, men det har ført til at jeg har måttet spise ofte, og derfor mye mer enn ellers! Har STOR mage nå, men ikke gått opp noe, utrolig nok. Er sikkert mye luft inni der, ja!

 

Er 13+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 og -5 kg. Ikke vært dårlig, men har ikke hatt den store matlysta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+3 og har gått opp ca 3 kilo. Har vært mye kvalm, men har spist jevnt likevel. Er avhengig av å spise minst annenhver time ellers kommer kvalmen sigende. Er heldigvis myyye bedre nå enn i de første 12 ukene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+0, og har gått opp 1,5 kg. Har vært kvalm (ikke mistet matlysten, tvert i mot.. men i den sunne retningen.. snop byr meg i mot!), men har ikke orket å være så aktiv.. ! Skal tilbake på sats når formen er bedre..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er så og si forbi :) Riktignok takket være reisesyketabletter (postafen) som jeg fikk anbefalt av legen - blir trøtt, men fikk hvertfall appetitten opp igjen! 12+6 i dag, forhåpentligvis kan jeg kvitte meg med tablettene også snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har vært ganske mye kvalm, men ikke kasta opp så mye. Syntes at det var lettere å unngå kvalme hvis jeg spiste littt. Har spist ganske sunt og lite, kanskje med unntak av de 2-3 første ukene, men har alikevel gått opp 5 kg.. Merker det har blitt mer fett på hele kroppen, og magen har ikke blitt så mye større.. Lurer på hvordan dette skal ende..Kommer vel til å bli en diger flodhest..Huff:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe særlig å være kvalm nei. jeg har stabilisert det med å spise lite og veldig ofte. er i uke14 og godt opp 6kg!!!!!!!! brekker meg men ikke så mye mer, går mer på altfor lite energi her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...