Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Tenker på forbrenning og sånn, at den blir lavere... Men samtidig får jeg jo i meg færre kalorier enn om jeg spiser flere måltider...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Selvfølgelig legger man ikke på seg av det! Men man kan sikkert få en ødelagt forbrenning. Man kan sikkert bli veldig syk av det - både i kroppen og i HODET. Tror ikke du skal prøve det!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Vil du ta av eller legge på deg? Uansett er det ikke riktig å spise bare 1 måltid pr dag for å ta av. Man skal spise 1 gang pr 3 time (1-2 knekkebrød eller 1 brødskive feks). Man kan også la være å bruke smør på. Spis vanlig middag, men ikke i så stor mengde. Og det viktigste måltidet er faktisk frokost...! Fortsatt bare 1-2 knekkebrød eller 1 skive! Søsteren min var ganske stor, prøvde å slanke seg på alle måter.. Og til slutt spiste hun bare 1 måltid pr dag, og kunne ikke skjønne hvorfor hun DA ikke gikk ned i vekt.. Nå har hun brukt denne metoden en stund, og har tatt av 25 kg. Dette er den eneste riktige og sune måten å slanke seg på! Lykke til;) ps: av å spise 1 måltid pr dag får man også mindre energi, og dårlig variert kost.. Gjør det heller på en sunn måte:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 nei, du legger ikke på deg av det,men du legger på deg når du begynner å spise normalt igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har allerede begynt, men skal bare holde på til jeg har gått ned 4 kg, håper det går fort... Jeg følermeg allerede mye bedre. Så lenge jeg får i meg et måltid om dagen, med mye sunn næring, så er det vel ikke krise? Jeg føler jeg går ned i vekt hvis jeg går mye sulten...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg veier 55 kg, skal ned til 50-51 sånn ta jeg kommer inn i de gamle buksene mine igjen. Før når jeg har slanket meg for så å begynt å spise normalt igjen, har det gått fint. Når jeg først lander på en vekt, så legger jeg ikke på meg igjen uansett hvor mye snop jeg spiser. Jeg vet om den sunne måten, men jeg har ikke tålmodighet eller styrke nok til det. Har i tillegg prøvd det en stund nå, men står likevel fast på 55 kg, derfor tenkte jeg at jeg skulle ta et lite "skippertak"... Så dere mener at forbrenningen ikke gjør sånn at jeg kommer til å legge på meg av det ene måltidet fordi det forbrennes så sakte?
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Du legger ikke på deg, men trenger ikke ta av deg heller. Jo mindre du spiser, jo mer tenker kroppen at han må "spare" på det ekstra. Da jeg slanket meg, hadde jeg uker jeg gikk lite ned i vekt, da sa kostveilederen min; "kanskje du har spist for lite"? Sannelig gikk jeg ned mere neste uke, da jeg spiste oftere måltider (med rette næringsinnhold så klart)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Men kroppen trenger vel ikke spare på fettet?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 fett er (tro det eller ei) et næringsstoff:)
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Da jeg slanket meg lærte vi at fett ikke er "farlig", men karbohydratene (brød, ris, pasta etc.) Dette fordi karboen binner fettet til kroppen. Et måltid sto bla. av egg, bacon og salat. Lett produkter var forbudt (fordi fettet de tar ut erstattes med stoffer som inneholder mye karbo). Måtte bruke ekte rømme +++ Å seff masse proteiner måtte vi spise (proteiner = alt som har hatt øyne) Men kutte ut karboen sammen med fett. Vi på slankekurset syntes jo dette hørtes sprøtt ut, men jaggu er vi ikke tynn og slank den dag i dag
Alle gode ting er 3:) Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 HI **Jeg veier 55 kg, skal ned til 50-51 sånn ta jeg kommer inn i de gamle buksene mine igjen. Før når jeg har slanket meg for så å begynt å spise normalt igjen, har det gått fint. Når jeg først lander på en vekt, så legger jeg ikke på meg igjen uansett hvor mye snop jeg spiser.** Hvorfor passer ikke buksene lenger og du slanke deg nå da?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Joda, det høres jo logisk ut det. Men så var det denne tålodigheten min da...HI
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Den het "Aktiv Balanse" Noen sier den kan kan minne litt om fedon-kuren!
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 25. juli 2008 #16 Skrevet 25. juli 2008 Må tilføye at vi spiste ca 5-6 måltider om dagen, drakk 4 l vann og var i aktivitet Gikk ned 5 kg første uke jeg (men hadde endel å ta av da). Om du skal ned 5 kg, kan det lønne seg bare å kutte ut salt et par uker (som binder væske til kroppen), da har du sikkert gådd ned litt allerede Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 Trivelig for barna tenker jeg )...Mor som ikke spiser sammen med dem,- første steg mot å overfør sykdommen din til dem. Og ja, du vil gå ned fort, men ikke særlig mye fordi kroppen vil tilpasse seg ditt nye matinntak i og med at endringen er så dramatisk, også vil du gå opp med en gang du øker matinntaket bittelit... Herregud, er det INGEN som er villig til å svette for å gå ned OG ta tiden til hjelp?? Jeg brukte 5 år på 10 kilo jeg...Men har holdt meg i et år nå, uten å ha vært på diett eller trent livet av meg, bare endret til en livsstil hvor alt er lov å spise, men ikke hver dag, og å trene MINST tre ganger iuka, samme hvor lite lyst man har.... Og om kiloene ikke er så mange, så er kroppens fysikk blit bedre enn på lenge. Selv etter to barn er magen flatere (ser bort fra "Løshud" da) enn noen gang, lår og legger smalere og med markerte muskler ) Aldri hatt det før. Men man må svette og holde igjen på godterier, men ikke kutte ut alt, for det er tross alt for resten av livet. Sjokolade KAN jeg ikke leve uten...Man må endre LIVSSTIl, og ta tiden til hjelp.... Easy go,- easy come, er det noe som heter. Og om man sulter seg i en uke og går ned 5 kilo, så er det en enkel måte å miste kilo på, men de kommer fort tilbake og det vises nødvendigvis ikke på deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå