Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei skal ut å kjøre og trenger gode råd for hvilke dvd-er som en liten en på 1 år liker. og hvor jeg får kjøpt de (Oslo)

lang tur, så trenger flere:)

Skrevet

Teletubbies! Vår datter på 17 mnd ELSKER teletubbies. :)

Skrevet

Mn datter er også veldig glad i teletubbies, så elsker hun å se på Fiffi:-)

hun er 17 mndr.

Skrevet

Baby Einstein det er 5 forskjellite tema i hver DVD, tall, farger, dyrene i nabolaget, livet under vann og språkskole. Språkskole er i grunnen veldig unyttig syns jeg. Filmene er pedagogiske har fine romlig bilder og flott musikk.

Skrevet

Samme her i huset. Prøvd masse forskjellig men ingenting slår Teletubbies;-)

Skrevet

min 1 åring elsker teletubbies!

Skrevet

Teletubbies og Pingu!

Har også kjøpt Molly og noen engelske dvd'er, men de fenger ikke like mye ennå.

Skrevet

Her går Rorri dvden flere ganger om dagen..

Er en racebil film med fengende musikk og morsom tale...

til og med mor og far ser på den. hehe.

Skrevet

Vi har bare sett litt på barne-tv av og til, så har ikke prøvd så mye forskjellig, men Pingu er favoritt så langt.

Skrevet

Drømmehagen!!! Jenta mi på 18mnd elsker drømmehagen!!

(men vet faktisk ikke om den finnes på dvd...)

Skrevet

jeg har en datter på 21 mnd og hun elsker Noddy,Teletubbies og Ole brum...

Skrevet

Molly er favoritten her i huset. Men hun er snart 2 år da. Begynte å like det fra hun var 20 mnd ca. Prøvde ikke noe før det, så det er jo mulig det ville ha falt i smak tidligere også.

Ellers er Peppa Gris populært, men den har hun kun på engelsk DVD. Er mer populært med den med norsk tale på barne-tv.

Skrevet

Drømmehagen, eller In The Nightgarden, som det heter opprinnelig. Snuppa på 12 mnd elsker det, ser det noen minutter hver kveld før vi går på rommet og skal legge.

Bestilte den på amazon.uk, er engelsk tale, men det har ingen betydning foreløpig...

Skrevet

Mange favoritter her ,men teletubbies, noddy, elias og kongeskipet, bjørnen i det blå huset... hun elsker filmer...

Skrevet

Henger meg på og anbefaler Teletubbies. Mini begynte å mislike å kjøre bil etter bilferie og vi prøvde mange forskjellige dvder...men ingenting hjalp før Teletubbiene kom på. Nå peker han på skjermen med en gang han kommer i bilen (stort sett bare der han ser tv) og sitter som ett lys hele turen!

Skrevet

Min på (nesten;)) 1 år blir heilt bortevekk når han ser mikkes klubbhus, så det er hans store favoritt! Og det ser ut til at han liker Kaptein sabeltann og. Han ser i alle fall på når storebror ser på.

Skrevet

Vi har også blitt hekta på teletubbies, de er så søte atte.. Ellers har vi tatt opp noe barnetv som fenger, bl.a ole brum og bjørnen i det blå huset.

Skrevet

min på 11mnd blir også helt oppslukt når hun ser mikkes klubbhus, da titter hun bor tpå tv å begynner å danse.. sååå søtt å se på=)

Skrevet

1. Teletubbies

2. Postman Pat

3. Ole Brumm

Skrevet

Min jente på 13 mnd eeeeeeeelsker Baby Einstein-dvd'ene!!!! Stor suksess, og de fire vi har går på rundgang i stua her ;-) Hun er så fascinert av både musikken og det visuelle.. anbefales på det varmeste! Kjøpte de på www.platekompaniet.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...