Gå til innhold

nå får jeg nok igjen for dumskapen min


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Har jobbet fullt, med veldig stress hele tiden, holder hus i orden, handler, på besøk og med en snart to åring går det rimelig i ett her også som hos resten av dere tenker jeg. Får aldri lagt meg på kvelden, men nå tror jeg kroppen har sagt stopp. Håper bare jeg ikke har drevet det for langt. Har så vondt i lysken at jeg klarer knapt å gå å snu meg i sengen. Tar en tur til legen i dag så får vi høre.

 

Ikke noe flink til å delegere arbeidsoppgaver og elsker jobben min, men nå får jeg begynne å prioritere riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, pass på deg selv og kroppen nå! Får håpe vondtene forsvinner fort igjen, men greit å sjekke det ut hos legen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Håper legen har noe klokt og si....Ikke alltid lett å begrense seg, men med baby i magen Må man bare gjøre det etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke gjør noe dumt nå! Lytt til kroppens signaler. Du er først og fremst mor, både til AL og Amandus! ;) Om ikke du klarer å begrense jobbingen når du er der, så burde du kanskje få sykemelding så du MÅ holde deg unna jobb et par ganger i uka. Drit kjedelig om du går på en smell og ender opp på sofaen. Den korte stunden jeg har måttet ligge her har vært kjedelig nok.

 

Sånn da har sessa tatt i bruk både pekefingeren og sinnastemmen, så da er det på tide å gi en stor god klem!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk for at dere passer på meg!!!

 

Har vært hos legen, var bekkenproblemer så er sykemeldt en uke. Da skal vi kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...