WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. juli 2008 #1 Skrevet 20. juli 2008 Uff.. er vanskelig å bare holde seg til feks en dag, men hvis jeg feks spiser litt på fredag, tenker jeg: Jaja, litt på lørdag også går vel greit. men da på søndag kan jeg prestere å tenke: Nå har jeg eti godis 2 dager tidligere, så da er vet vel bare å fortsette.. Spiste ikke godteri i går, og kjenner det er lettere å prøve å la vær å spise i dag. Skapet er tomt uansett da Det er vel kanskje greia - IKKE kjøpe :)hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 jeg gir beng i hvem dag det er. spiser godteri når jeg vil. som regel kjøper jeg langt mer en jeg spiser, for jeg har et helt lite skap fult...
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Hvis jeg er alene hjemme kan jeg godt spise 7 dager i uken. Men er mann og barn hjemme blir det 0 ganger i uken.
It's all about me Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 ........med unntak av det jeg smugspiser da, he he he.
Gjest Skrevet 20. juli 2008 #6 Skrevet 20. juli 2008 Jeg spiser når det passer meg (ikke foran ungene da), til vanlig spiser jeg lite snop, men nå i sommer er det blitt litt. Ofte foretrekker jeg å heller spise snop en tv dag, som tirsdagen og så heller spise sen middag på lørdagen sammen med mannen, og da ikke noe snop. Ungene derimot får bare snop på lørdagene sånn i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå