dessy Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei hei! Sønnen vår på rundt 10 mnd, ønsker ei snill, erfaren dagmamma fra og med midten av august, fulltid. Han er blid,snill og rolig av natur. Hadde vær flott om du holdt til sentralt i fyllingsdalen/Varden. Håper på svar
abes Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Hei, Er voksen registrert og godkjent dagm. som holder til på Bønes . Meget barnev omr. Mail meg om du vil. akkurat fått 1 led. plass. [email protected]
Snappie Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Hei Dessy! Jeg skal sende barnet mitt (jente 1 år) til en kjent dagmamma i fyllingen. Det som er problemet mitt er at hun ikke har fått flere barn enn mitt. Kunne du tenke deg å bli kjent med oss? Jeg har masse gode referanser fra dagmammaen:)
Lovehearts Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 jeg stresser også med å finne plass. bor på bønes. Hvor i fyllingsdalen og hva heter dagmammaen? hvor gammel? barn selv? Hvor mye koster det? vi skal studere begge to så trenger virkelig en fulltidsplass.
Snappie Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Send meg en privatmelding så kan vi ta det der:) Forresten ikke fulltidsplass. man-tors
M&Ms Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg trenger også dagmamma i Fyllingsdalen. 4 dager i uken er perfekt. Har hun fortsatt plasser? Sender deg en PM, jeg.
M&Ms Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Får ikke sendt deg melding. Håper på svar her.
Snappie Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Hei. Ja hun er ledig enda:) Har akkurat begynt med tilvenning. Kontakt med på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå