Gå til innhold

Ønsker å høre erfaringer om Simo Duo!

Anbefalte innlegg

Er ikke så opptatt av at vogna skal være så pen/moderne, heller ikke særlig opptatt av at den skal være lett. Men den må ha god kvalitet, god fjæring, behagelig å trille og praktisk. Faller helst på Simo Duo, tenker det er greit at bagen er litt stor (mindre bag med kombivogn). Men ønsker å høre andres erfaringer med denne vogna:)

Venter forresten novemberbarn, så kanskje det ikke er så nøye at det er en duovogn? Med tanke på at jeg ikke trenger så stor bag mot sommeren når vi tar ut skinnposen uansett?,,

Fortsetter under...

Jeg har også tenkt å skaffe meg en simo duo vogn... skal ha desemberbarn, så det blir pose både i vinter og neste vinter og da er det godt å ha god plass i baggen... =) simo er jo kvalitet synes jeg hvertfall. Ønsker også å ha en stødig vogn som er lett å kjøre på også i snø og slaps. Håper du også blir fornøyd med vognen.

Ja, det e jo sant, trenger faktisk god plass i bagen til neste høst/vinter også. Så da er det nok best med en duo. Har hatt brio kombi tidligere og måtte ta ut softbagen allerede når babyen var 4 mndr. Så er liksom ikke vant til å tenke at man kan bruke bag så lenge!...Men det kan man sikkert med Simo, de virker jo mye romsligere.

Jeg har ingen erfaring med duo vognen, men kombi vognen til simo. Jeg syns generelt sett ikke det er særlig mye postivt med den, ikke etter å ha prøvd diverse andre vogner etter den. Kvaliteten er oppskrytt og størrelsen på den er ikke særlig praktisk. Syns også veldig mange klager over at de falmer rimelig fort. Sportsdelen har en merkelig utforming og er ikke spesielt behagelig for barnet å sitte i. Fordelen er at den er såpass romslig at den kan brukes til barnet er ferdig med å sove på dagtid, muligens lengre.

Forstår virkelig ikke at du som får desember barn har tenkt å bruke bagen til neste vinter også. Kjenner faktisk ingen som har brukt bag etter at barnet er 6 mnd. Da er det slutt på å ha en baby som roer seg i bunnen av en bag. Men kanskje du har en annen erfaring enn meg.

Jeg har simo duovogn 2007 modell. Kjempegodtfornøy med vogna! Aldri vært noen ting galt med den. Veldig god plass i bagen, godt med plass til posen ! Dessuten synes jeg duoen er finere enn kombien. Veldig god vogn er simo , han både sover og sitter godt i den, Det eneste minuset er når barnet blir et par år, synes jeg er at vogna er litt tung som sportsvogn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...