Gå til innhold

NOEN andre som reagerer på en stelleveske til 1700 kr?

Anbefalte innlegg

Skjønner dere ikke at vi blir lurt? He he. Det er en veske, liksom.. som kan henge på en vogn.. Men man kan faktisk bruke så mangt. Kjøpte selv en til 800 kr, før jeg skjønte at jeg virkelig ikke trengte den, og leverte den inn igjen. Nå har vi festet en fin sekk på i stedet, 150 kr! :)

Mener bare at vi må tenke oss om to ganger av og til!! ;)

Fortsetter under...

Lurt? Hvorfor det? Hvis man syns vesken er fin og har penger til det så er det da ikke noe problem? Klart man ikke MÅ ha stelleveske, men det er jo kjekt å ha som så mye annet utstyr som man heller ikke MÅ ha.

Jeg har f.eks. en Fleurville veske. Syns den er kjempefin, og etter at jeg ikke trenger den på vogna kan jeg fortsatt bruke den som en vanlig veske, så syns ikke det er så ille da å betale litt for en veske med god kvalitet. Og dessuten så går det jo fint an å importere, kjøpe brukt etc så sparer man masse penger. Eller selge ting på finn etterpå så blir ting ikke så dyrt allikevel.

Min Burberry stelleveske kostet over 2000 kr. Dette er vel smak og behag og ettersom hva man har råd til? Den skal da tross alt brukes hver dag i noen år , derfor valgte jeg å kjøpe en jeg liker og som passer til alt ;) Må stå i stil vettu !!!!!!

Annonse

Jeg reagerer ikke i det hele tatt, vi har forskjellige interesser og prioriteringer!!

Selv er jeg ikke noe veskemenneske og setter en grense på 1000 kr for hva jeg har lyst å bruke. Fant en jeg ville ha til 1200 kr, men fant den ny og fin til 505 kr. inkludert frakt ved å handle på ebay.com

Andre ting kan jeg gjerne bruke mye mer penger på uten å syns det er unødvendig, mens kanskje de som fint kan kjøpe en stelleveske til 1700 kr fryser på ryggen av å legge så penger i noe annet.

Helt ærlig tenker jeg at stelleveske er først og fremst til meg (pappaen bruker den vel også litt), og da synes jeg det er helt ok å legge litt penger i å få noe jeg synes er fint og litt "ekstra".

Fokuset er jo hele tiden på den kommende babyen og vi bruker masse penger på den lille. Fint og koselig det, altså, men da unner jeg meg også en litt lekker utgave av stelleveske selv. En veske jeg ville kunnet kjøpt selv om jeg ikke var gravid, og som er fin å bruke også etter et par år. Forstår godt at noen synes det er kjempeteit, men jeg blir jammen ikke lurt, altså ;)

Dette er forøvrig min fjerde graviditet, det betyr at bomkjøpene når det gjelder babyutstyr og -klær blir færre og stellevesken blir stadig dyrere og lekrere... :)

Jeg synes det er helt sykt å betale nesten 2000 for en veske til å ha bleier i... Hehe. Tenk den fortjenesten butikkene har på de veskene. Koster kanskje 20 kr. å produsere...... Men folk må gjøre som de vil. Vi prioriterer alle forskjellig. Jeg, for min del, har mye annet jeg kan bruke de pengene på. Skal nok ha en en stelleveske.... Men ikke i den prisklassen.... Godt det finnes alternativer.....

Jeg er utrolig glad for at vi kjøpte stelleveske, synes det er utrolig praktisk og absolutt ikke noe dumt kjøp!

Nå kostet ikke min mer enn 600 kr da, men kommer det flere babyer her så blir det ny stelleveske og jeg kan godt bruke over 1000-lappen om jeg finner en jeg liker.

Det finnes stellevesker i ulike former og fasonger fra 200 og oppover. Folk må få kjøpe det de vil, og jeg synes det er fint at det er ett godt og variert utvalg av stellevesker.

Noen bruker 1000-vis av kroner på klær, vanlige vesker osv., skjønner ikke at det er noe verre å bruke de pengene på en stelleveske man faktisk skal bruke omtrent daglig i opp til 2 år.

De som kjøper så dyre stellevesker blir nok ikke lurt, er vel et veldig bevisst valg. De VET at de ikke trenger den men de har lyst på den =)

En uke på ferie i Hellas eller ny stelleveske? he-he

En hvilken som helst veske kan brukes til stelleveske, så å betale 1700 er nok litt mer enn hva jeg ville gjort. Men for all del, har man flust av penger så hvorfor ikke? Jeg kunne fint brukt 1700 på et par knallstilige støvletter.

Hehe,slkjønner jo greia. Men jeg mener dette må være helt opp til den enkelte, det er smak og behag når det gjelder hva man vil ha og hvor mye man gidder å betale. :)

Jeg venter nr fire, og siden det er 2 år mellom henne og storesøsteren, vil hun arve omtrent alt av klær og utstyr. Ergo slipper jeg "billig unna" med utgifter på slikt. /Eneste jeg måtte ha var ny vogn, for den gamle solgte jeg. Men jeg kjøpte forøvrig en brukt vogn nå) Derfor unner jeg meg en ekstra fin stelleveske, som også fungerer like fint som vanlig veske, fordi den er elegant og damete. Dèt blir min lille utskeielse denne gangen.

Synes det var dyrt. Jeg tenker at en stelleveske skal like mye kunne brukes av pappa - og da kan jo ikke vesken være alt for "jentete" heller. En vanlig stelleveske som matcher vognen synes jeg er fint - det synes mannen min og.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...