Gå til innhold

hva ville dere gitt for en helt ubrukt Stokke Xplory-vogn, kombi, turkis...

Anbefalte innlegg

...fikk vogn i gave, men den har aldri blitt brukt, nå er ikke jeg kjemepbegeistra for dem vognene, så den blir nok ikke brukt heller... derfor lurer vi på å bare selge den, for nå står den jo bare å tar plass...

den fremstår som sagt som helt ny, 2007modell, turkis, med babybag og sportsvogndel.. =) eneste dumme er at jeg har loka bort bruksanvisninga :-/ flytter å flytter...

men, hva kunne jeg tatt for denne vogna??

4500,-?? =) eller??

Fortsetter under...

Er ikke kjempebegeistra for den vogna jeg heller :P Men 4500 kr kan det være at du får, er jo bare å legge den ut på finn og prøve. På finn.no kan du justere prisen dersom du ikke får solgt.

var forresten inne på finn.no og sjekket litt, og der ligger det en helt ny stokke xplory vogn til 4500 kr, men det er bare sportsvognen. Så da bør jo du kunne få det samme for en kombi. Og en annen ting, går det ikke ann å få kopi av bruksanvisningen hos en forhandler?

hei =) åå takker da =)) går d an ja? får høre på babycomfort da. ellers har jeg hørt at d ligger masse bruksanvisninger på nett? =) aner ikke hvor da, men jeg kan jo google litt rundt... =)

ellers prøver jeg på 5000,- jeg da ;o) så får jeg heller gå ned hvis jeg ikke får solgt den...

d er jo en fin vogn, men jeg klarer lissom ikke helt å like den... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...