*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 eller burde jeg vente til babyen er ute???noen som vet me helt sikkerhet her inne??
adventsmamma 72 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Hei. Jeg er tannlege, og må nok dessverre si at vi anbefaler at gravide holder seg unna alle former for tannbleking. Vet ikke helt om det har noen innvirkning, men du svelger uansett noe av stoffet, så hvorfor ta sjansen? I følge anbefalingene vi følger skal du unngå all form for tannbehandling, så lenge du ikke har akutte tilstander. Bruk tanntråd, og puss godt. Friskt tannkjøtt og rene tenner er vakre uansett ,
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 takk da venter jeg til lille gutt er ute i frisk luft..hehe var godt å høre fra noen som har peiling takk skal du ha
birrisj05.02.09 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Man skal ikke bleike tennene med hjemmebleking uansett, for det tar bort emaljen! Gjør det hos tannlege, etter at babyen har kommet til verden.. mye dyrere, men mye bedre resultat + at du ikke ødelegger tennene dine!
adventsmamma 72 Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg bleker tennene hjemme, når jeg ikke er gravid Kjøp blekemiddel, og få skinne og kyndig veiledning hos tannlegen din, så blir resultatet kjempebra! Alt med måte!
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2008 tusen takk...det skal jeg gjøre..klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå