Gå til innhold

tror jeg prøver meg på en simo kombi det første året så får en jo se om vi trenger å bytte vogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha en Emmaljunga Edge Duo som bagvogn/førstevogn og så skal jeg kjøpe inn en OTH som sportsvogn :)

Grunnen til det er at jeg liker best 4 hjulinger som bagvogn og 3 hjulinger som sportsvogn :)

jupp. søkte på tester av vogner.. så fikk jeg en link til tv 2 hjelper deg. der kom edge dårligst ut på sikkerheten :S pga den strikken.. det er jo utrolig skummelt da..

men jeg må bare få sagt at jeg så ikke etter når linken var lagt ut. det kan jo hende at de har fått fixa det da..

http://www.tv2.no/arkiv/magasiner/hjelperdeg/tester/article152456.ece

så nå at den var fra 2003 hehe..

fant noe på simo også da. den var fra 2005. at håndtaket kunne tas såpass langt ned at barnet kunne kveles. det er blitt ordna nå, men er jo skummelt med de som selger brukte vogner da

Annonse

niks.. har egentlig aldri tenkt så mye på vognmerker siden jeg ikke har vært gravid før..

eneste jeg har merka meg er disse nye høye trehjulingene som velter.

i bladet gravid så testa de en kjempedyr en som velta og knakk :S

Jeg har emmaljunga edge 07 mod, og kan ikke se noen strikk som babyen kan vikle seg inn i på den altså. Så dette har de nok utbedret. Med mindre de mener at babyen kan vikle seg inn i den integrerte myggnettingen da. Noe som er høyst usansynlig og kan i så fall skje med hvilken som helst myggnetting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...