Gå til innhold

Må jo ha et lite Sessa opprop nå da!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hepp, hepp! Gikk og la meg tidlig i går, rett etter 22 en gang.... kjempe trøtt, men fikk ikke sove før 24, sover dårlig for tiden, kynnere og dumme drømmer. I natt drømte jeg at LInea ble borte for meg og at hun hadde fått et kutt over øyet som måtte syes også måtte jeg altså finne henne på sykehuset.... Ish, er guffent med sånne drømmer!! Fikk sove lengde da, så har nettopp stått opp nå. (Stakkars nt, som satt oppe lenge og spilte og står opp tidlig hver dag, men men...)

 

Nå husker jeg hvordan jeg hadde det sist... Er veldig bevist på å kjenne etter bevegelser i magen hele tiden. Var det som var mest slitsomt sist. Den konstante frykten for at noe skulle skje og det å vite at det bare er jeg som kan kjenne etter. Gleder meg til han er ute så vi kan dele på ansvaret for Linus' ve og vel! ;) Men hjelper på at vi har vært igjennom dette før gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende dette her! Jeg må innom for å sjekke hver dag om noe har skjedd - eh he. Nyskjerrig ja! Regner med at vi hører noe så fort noe er på gang, uansett må du ha masse lykke til!

 

Jeg gleder meg til fødsel selv, det er fortsatt en god stund til da, men 7 uker går jo fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Bra du oppdaterer oss! Er jo nesten det første jeg gjør om morgenene nå, og sjekke om du har gitt lyd fra deg! Snakk om å ha et eget liv liksom! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom her stort sett hver morgen. Så jeg skal være flink å oppdatere dere! Får stort sett sove til 10 (tusen, tusen takk, du verdens beste mann) hver dag, da våkner jeg av meg selv og føler meg nesten pigg! ;)

 

Men det skjer vel snart... gjør det ikke?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo....Onsdag kommer han....så kan jo begynne å skje ting ut over morgendagen tenker jeg ;.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vinke* Har ikke født ennå! ;) Tidlig oppe er jeg og allting. Makan!

 

Skal på kontroll i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Bra du tar tråden seriøst!! :-) Gi en oppdatering etter kontrollen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legekontroll gikk fint! Bt flott og ingen protein. Er bedre nå enn jeg har vært på leeeenge... hehe... Også virket det jaggu meg som om han hadde festet seg. Da slipper jeg kanskje å ha veer i 35 timer denne gangen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sessa! må inn å sjekke på augustklubben eg og pga deg nå, spennende dette her:)

og snart er det Mersa sin tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gitt lyd fra deg i dag!!! *spennendespennende* Hadde jeg og nt rett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan jo fortsatt ha rett, men ingen ting har skjedd ennå. Lå i senga til 10 også måtte jeg bare innom facebook en tur å svare en bekjent som også hadde termin på lørdag, men som i solidaritet har latt være å føde! ;)

 

Er det mulig å ha bare en ri sånn nå og da? For nå føler jeg at jeg har hatt det tre ganger. Hadde det jo for et par uker siden og så hadde jeg en i helgen og en nå på morgenen. De to siste har sittet i ryggen og det har vært au, au, au, au (evt. puste seg gjennom det) og så har det gått over.... og ikke kommer noe mer. Lurer liksom på om jeg drømmer for det skjer på natta gjerne, men den siste kom jo nå i morges så da må det jo liksom være noe, for da var jeg jo egentlig våken. Ja, ja.... uansett, han kommer når han kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så greit da.

 

Det er noen som mener at enkelte astmamedisiner kan stoppe fødselen. Jeg mener det er det som hendte med fødselen til marte, men det er ikke alle leger som er enige i at det går ann. Spørs om det ikke bare er kroppen som forbereder seg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jo gjerne at du venter på meg, jeg :) hehe.... Men det skal du slippe! Du får lov å føde nå ;o)

26 dager igjen for meg nå, puh... men er jo spennende å finne ut når du skal føde da..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...Og jeg som tenkte at NÅÅÅ var Linus endelig kommet til verden....jaja, fremdeles mye igjen av dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss for din del håpe at jeg går lenge over så det korter ned ventetiden din, eller no... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jaaa, men stakkars, det unner jeg deg ikke. men jeg frømte at vannet gikk i natt da (nei, jeg tissa ikke på meg, hehe)..

Skal be noen fødebønner til den o'store fødeguden for deg..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men Sessa da! Håpet denne tråden ikke skulle bli så lang jeg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry... er her i dag igjen.... Men i dag skal mamma bake kanelboller til meg... hehe, kanskje det hjelper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...