Gå til innhold

Volvat medisinske senter i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaring med senteret generelt og gjerne gynekolog Guttu spesielt? Har fått time der og kjenner overhode ikke til verken senteret eller Guttu. Hadde vært godt hvis noen kunne berolige meg litt eller i verste fall anbefale meg å droppe det og få time et annet sted...

Skrevet

Hei!

Jeg og mannen min har bare gode erfaringer med volvat. Kjempe hyggelige mennesker som tar seg god tid og tar deg på alvor. De ser hele mennesket og er bare gode. :) Jeg har vært hos en Gina Guttu en gang, tror jeg.. Er det hun? Eller kanskje mannen også er lege..husker ikke helt jeg. Men tror hele senteret bare har godord på seg. :)

Skrevet

Tuusen takk for at du tok deg tid til å svare. Skal sikkert til mannen hennes ja, han heter Kristian. Har alltid gått til den samme gynekologen men har ikke sjansen til det lenger så derfor altså Volvat i tønsberg. Send gjerne noen ord om det er flere som vet noe om senteret eller han spesielt....

Skrevet

Volvat er kjent for å ha veldig trivlige ansatte og de er veldig dyktige i det de driver med :):) Du har ingenting å frykte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...