Mammasin Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Til et par: rundt 600kr Alle inspirasjonsideer taes imot med åpne armer. Kjenner jeg er litt tom for ideer, men en annen foreslo filmer og snop og det var morsomt, noen andre som har ideer...kanskje en annen temakurv..,,,, åå ja nå kommer jo ideene strømmende her:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 om det er til et par, så ost, vin og kjeks? eventuelt ting masasjeolje osv.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 En god flaske rødvin,noen deilige oster smørbrødkjeks,jordbær,paprika,druer,sjokolade,og noen søte servietter? Jeg ga dette i bryllupsgave til en tante av meg som giftet seg i sommer å har alt fra før av,å det blei suksess;) Lykke til!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 olje/massasjeutstyr fotkrem ansiktsmasker, de finnes til menn også:-) fine håndduker spill blader masse god frukt vin/cider ol hobbyartikler- noe de kan lage sammen. Alt fra scrapping til modellfly kan brukes her
Alba44 Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Kommer an på til hvem og til hvilken anledning, men f.eks. - tema film/snop er vel alltid populært - tema velvære: såper, kremer, ansiktmasker, peeling, leppepomade osv. - tema sommerferie: solhatt, blader, solkremer, strandveske m.m - tema picnik: vin, pledd++
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2008 #6 Skrevet 11. juli 2008 Rødvin, kjeks, ost, frukt og sjokolade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå