Gå til innhold

Hvilken tralle anbefaler dere til å ha på reise og til å slenge i bilen?

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært på ferie med min spirit S3 med softbag og selv om dette er en lett vogn så merker jeg at det er mye å dra på. Når poden nærmer seg 6 mnd så tenker jeg at jeg vil ha meg ei tralle som jeg kan ha liggende i bilen til helgeturer og reiser. Hva ville du ha anbefalt meg å gå for her. Ser ikke for meg de aller billigste modellene. Kan godt koste litt for jeg skal jo ha denne en del år.

Fortsetter under...

Maclaren techno xt

Er en paraplytrille, men har mange gode funksjoner

- full liggestilling

- regulerbart fotbrett

- demping på alle hjul

- skygge/kalesje med innbeygd solskjerm

- skyggen/kalesjen kan løsnes med en glidlås og tiltes fram slik at det blir full skygge i vognen når baret skal sove

- god handlekurv (vanskelig å komme til når barnet ligger)

- lomme på kalesja til nøkler, mobil osv.

- regulerbart håndtak i høyden

- medfølger regntrekk som tar veldig liten plass når det ikke er i bruk

- bærehåndtak til å bære den når den er sammensslått

Som tilleggsutstyr kan man kjøpe ekstra komfortpakker i forskjelllige farger, og trekk man kan pakke vogna i på reis med hjul og håntak (mer som en trillebag).

www.maclarenbaby.com

www.biteringen.no

Kjøp MacLaren hvis du har penger til det.

Men jeg bruker nå så godt som bare Carena Easy. Den er value for money! Utrolig romslig kurv under, sover godt, legges sammen med en hånd, tar ingen plass nesten, koppholder og plass til ting på toppen.

Ikke veldig god å trille alle steder, men etveldig godt alternativ. Smør hjulene innimellom bare.

har også en carena easy, brukte den til eldstemann fra han var 6 mnd, og har nå funnet den frem igjen til vesla, selv om hun bare er 5 mnd. Easy-en er helt ok til å bruke på asfalt og kjøpesenter, og vi har brukt den mye!! Tar ikke så stor plass i bilen heller. Koster vel under 1000-lappen nå også, og det er jo et pluss :)

Eldstemann på 2 år 7 mnd protesterer forresten når vi legger vesla oppi, "MIN vogn", enda han ikke har brukt den siden før jul :P Han legger seg oppi vognen så fort han får mulighet :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...