Gå til innhold

Hvor får man kjøpt TFK på nett?

Anbefalte innlegg

Er ute etter en tfk joggster III, men ser at man ikke kan få kjøpt den via babyjungle lengre. (Utrolig teit å boikotte norske kunder på den måten Tfk har gjort). Ser at flere her snakker om å bestille den i Sverige, sende som poste restante til et svensk postkontor. Problemet mitt er at jeg ikke finner noen svenske nettbutikker som selger vogna. Har funnet et par tyske, men synes frakten er så dyr. Heller ikke aktuelt å kjøpe den i Norge.

Noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

babyonlineshop.de selger tfk og sender til norge. Frakten til norge er på 40 euro. Ikke dyrt tatt i betraktning at du får vognen med bag, regntrekk til sitte- og bagdel for under 5000 NOK. (dette er twist modellen da, jogster III er vel gjerne litt billigere igjen.)

Jeg skal bestille vogn og bilsete+base derfra, og dette blir totalt billigere enn hva jeg må betale for kun vogna her hjemme. Den koster jo 7000 med bag..

Annonse

Tenkte bare jeg skulle bekrefte at babyonlineshop sender til Norge. Har akkurat fått vår TFK jogester twist derfra nå. Men vær forberedt på lang leveringstid. 9 uker tok det med vår vogn+bilstol, og nå har min søster bestilt og fått oppgitt samme leveringstid...

Fant dette tyske nettstedet; http://www.kiddies24.com/shop/index.php

Virker som de er raskere med levering. Varene er litt dyrere (ca. 280,- når jeg skal ha jggster III, regntrekk og fotpose). I gjengjeld er de litt billigere på porto. Ikke mye som skiller altså.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...