Gå til innhold

simo kombivogn. noen som har erfaring med den??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den er stor og tung. Tar stor plass sammenlagt. Alle jeg kjenner som har den har kjøpt ny lettere vogn når babyen ikke bruker bag lengre. Men den har god plass i bagen slik at du kan bruke lammeskinnspose eller voksipose uten at det er fare for at den skal blir for trang om du er en av de som ønsker å ha babyen i bag fram til 9 mnds. alder. I tillegg har den omtrent ikke steget i pris, og kjøper man på tilbud får man den ned i 4000 kr ny.

Jeg må bare si, hvorfor køpe disse svære tunge vognene som er "helt ute av mote"

For samme pris, finner man moderne, freshe, fine vogner, MEN ikke minst er de lettere, svinghjul osv..... Jeg tenker som så, hvorfor kjøre lada når du kan kjøre bmw til samme pris. Kanskje en litt dum sammenligning, men vi kjøpte simo til 4-åringen vår, kjøpte ny vogn når han var 5mnder, svinghjul, den var x-antall kilo lettere og da ble jeg nesten skamfull at jeg ikke hadde skjønt bedre tidligere...

Vil du ha en vogn som varer og varer og varer er dette et godt kjøp.

Liker at ting er litt kvalitet på, og ikke mye plastikk som går i stykker.

Derfor velger jeg også en vogn fra simo, men jeg vil ha duo. den har litt bredere bag til en vinterpose,vis du skal ha vinterbarn. Lykke til. Du får helt sikkert gode råd i butikken. og vit hva du skal bruke den til eks lange turer,ut og inn av bil....

Her er det på sin plass å forsvare Simo litt synes jeg... Dette er en knallgod vogn med veldig god komfort for barnet. Barnet har god plass både i bagen og i sportsdelen. For den som triller mange lange turer (ikke bare kjøpesenter-mennesker) er dette et godt valg. Elsker min Simo kombi, har brukt den daglig i 3,5 år til mine to barn- og den er like fin ennå. Men vi har en Simo 485 i bilen- Simo kombi er ikke så gøy å løfte ut og inn.

Annonse

Lang bag, på kombi MEN ikke brei. Jeg hadde bestemt meg får å kjøpe den, men jeg ombestemte meg. Jeg får ikke plass til skinnposen som jeg har i den, jeg bor i nordnorge, og det lett -15-20 i to-tre uker. Da treng jeg en god pose. Bestillte Emmaljunga Smart Duo, vettfall litt breire. termin i okt, så vinter baby...

E fra Finnmark å har kjøpt simo duo da den e breiere og lengere i hardbagen. E visst bare bungaboo som e lengere enn den.

E kjempefornøyd. Vet flere hær som har både simo kombi og Emmaljunga vogn og e kjempe fornøyd.

Men i mitt tillfelle vet æ at æ får en stor gutt som kommer til å måtte kunne bruke hardbagen til i mai og æ skal ha ks om 8 daga så måtte ha en stor hardbag. Lykke til med vognkjøp:)

Hallo?? Lada?? Simo er jo kvalitet lang vei, ikke bare motetraller slik som alle disse små trehjulingsvognene, veltepettere.. her får du en lang og god bag og en stødig vogn i godt gammelt kjent merke, som heller kan sammenlignes med en god volvo takk.. er selv ergoterapeut, og det er mange i mitt helsemiljø som anbefaler denne for barnet. Du får trille den lille veltevognen din på handlesenteret du heller.. jeg ska ut og i naturen.

har simo kombi og det er en kjempegod vogn. God å trille og barnet ligger/sitter godt i den. Den er kanskje litt tung, men ganske solid! og bra i vintervær! Holder i åresvis! Knall god vogn har simo reisetrille utenom, Gode vogner spør du meg;)

Godt å se så mye positivt om simo. Har bestilt simo duo pga plassen, bor på landet og trenger en god tur-vogn. Får barn i desember. Ååå..gleder meg til å ha den stående klar i gangen:) Blir godt med en stor og solid vogn til den lille:)

Har også en phil&teds vogn til førstemann. Skal ordne med søskensete senere slik at vi har en litt lettere vogn til "kjøpesenter-turer". Godt å ha en litt "lettere" vogn å bytte på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...