Gå til innhold

Vil du bli spådd?


Yngvil

Anbefalte innlegg

09baby:

Ja, det føler jeg at det vil!

Jeg får en veldig vinterfølelse på deg, desember kommer opp.

Håper selvfølgelig at spiren din sitter lenge før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei moj29,

Tvillinger var det første jeg tenkte på deg, men får litt miksede følelser her, så blir litt usikker på den. Det jeg sterkt er at det ihvertfall er 1 jente inni der.

Lykke til med graviditeten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må nesten prøve dette her., fikk vite at jeg er gravid denne uken, og syns dette er utrolig spennende...er bare 7 uker på vei, men er veldig spent og nervøs..lurer på om du kanskje klarer å se noe kjønn på dette miraklet?? vet det er tidlig, men prøver for det.

 

Jeg er født 21.10.85, og han er 24.05.86

 

Takk på forhånd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jewel,

Får dessverre ikke opp noe konkret her, men får heller ingenting negativt inn, så det kan bety at det vil forløpe seg greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milli og prinsen,

Får opp etter termin på deg jeg. Trolig 8-10 dager over.

Lykke til med fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du værsåsnill å se om du ser kjønnet på tvillingene mine, det er litt lenge til ul, og jeg er så utalmodig av meg selv..

er født 190583

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Yngvil. :)

 

Får du opp noe ang kjønn på lillegull og dato for fødsel? Termin 040808. :)

 

Kommer barnefar inn på skole? Flytter han? Kommer han til å ordne med samværskontarakten snart?

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AK,

Jeg får opp ei jente på deg, og fødsel veldig tett opp mot termin. Mellom 2-4 august, med en liten mulighet for 28 juli.

Får ikke inn noe om barnefaren dessverre.

Masse lykke til med fødsel og tiden fremover :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusentakk for svar og lykkeønskninger. :) Noen spm til om du har tid? Får du opp noe ang bo situasjon? Lenge til evt flytting? Kommer jeg til å fortsette å jobbe lenge i den jobben jeg har nå? Dukker det opp en bra mann i livet etterhvert? (har ingen hastverk, men kan jo ikke miste helt troen... ) ;)

 

Blir spennende å se om det er gutt eller jente, blitt spådd veldig forskjellig, 2 andre som har spådd jente og 2 aug da.. Time will show, skal gi tilbakemelding. :) Vittig ang 28 juli, det er min mens termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne at du spår meg!:o) Hadde en ma i desember og vi prøver på nr 3 - har to jenter fra før. Ser du graviditet på meg igjen? Jeg 170471 og han 220469. På forhånd takk!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14 uker på vei i dag. Har vært på ul både i uke 8 og 11, og alt såg bare bra ut. Siden uke 12 har jeg ikke hatt noen symptomer på at jeg er gravid, og føler meg heller ikke gravid, så lurer på om alt er bra??

Våknet en morgen for noen dager siden med litt sterke smerter i livmoren, og varte konstant nesten hele dagen. Så har vært litt bekymret over det også. Er så redd for MA. Lurer også på kjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Yngvil!

Vi venter vårt andre barn i slutten av september, termin er 29.sept.

 

Ser du hvilket kjønn det er?

 

Jeg er født 190980

Samboer 120674

 

Tror du jeg føder til termin? Før?

 

Spennende med spåing :-)

 

Håper på svar fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sax71,

Jeg ser desember 08 som en spennende måned for deg, jeg får dessverre ikke opp noe konkret angående tidspunkt for gravididet, annet enn at du blir det. Når klarer jeg ikke å få frem noe på.

Føler også at ditt siste barn også blir ei lita jente.

Lykke til med prøvingen, håper det klafffer for dere veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen AK,

Fokuset mitt er veldig på graviditet nå, så jeg merket at jeg får veldig uklare signaler på andre ting. Jeg får opp noen endringer i livet ditt rundt årsskiftet 08/09, ellers lite konkret dessverre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine,

Jeg får ikke inn noe spesielt angående graviditeten din, annet enn en guttefølelse. Det er helt normalt at symptomene forsvinner etter 12. uke, så prøv å slapp av og kos deg med graviditeten din :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:o)

 

Får du klarere inn når en eventuelt graviditet vil intreffe i dag? Tror jeg har hatt EL en av de siste dagene;o)

 

Jeg er født 041082:o)

 

Takktakk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gydamamma,

Jeg får opp jentebaby på deg. Er det gutt du har fra før?

Jeg får også følelsen av fødsel nært opp mot termin, stor sannsynlighet for opp mot en uke før.

Lykke til videre i graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tussemor,

Dessverre så klarer jeg ikke å få noe mer frem på deg enn graviditet i løpet av året.

Håper det klaffer for deg raskt! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...