Gå til innhold

Vil du bli spådd?


Yngvil

Anbefalte innlegg

Hei igjen liz86,

Jeg får opp 4 barn tilsammen, 3 jenter og 1 gutt.

Får ikke opp noe klart på når du blir gravid, behøver ikke ha noe å si det, men kan bety at det ligger litt frem i tid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Håpefull_jente,

Ja, jeg føler din baby kommer før termin. Tallet 10 står sterkt, kan bety dato, eller 10 dager før termin!

Lykke til med fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det!

 

Blir kjekt å se hvordan realiteten fortoner seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ulrikke,

Her får jeg en veldig følelse av en guttebaby, ser ikke noe eksakt, men at du vil gå gravid i vintermånedene får jeg opp. Ser ut som keisersnitt.

Lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Linda,

Ser en fødsel som varer mer enn 12 timer, og at det går fint.

Angående når du føder så fikk jeg med en gang en sterk følelse på at pappaen din har rett, men det kan kan også være tallet 29 jeg hang meg opp i, så rundt 29 august er og en mulighet.

Venter du gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) ser du noe ang meg og hvilken rettning studier/jobb går? Vet virkelig ikke hva jeg ønsker... hadde vært supert om du kunne se noe ang det? Og hva med bryllup ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjør vi faktisk hehe :) han ligger med hodet ned nå og har gjort det i 5 uker. håper litt på 29 juli jeg :) ser du noe mer på meg? har hatt det ganske tøfft og vanskelig under svangerskapet ikke så mye pga alle vondtene i grunnmen mye annet som har hendt. sliten nå og lurer på om alt er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en siste ting klare du å se hvorfor eg er kvalm å dårlig om dagen føler det er noe mer en omgangsyka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler egentlig at du kommer til å ha det litt tøft en liten stund til, er ikke alt som er like greit å komme over. Men, føler også at tiden etter du føder vil bli veldig lykkelig for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne spådd av deg!

 

Er det noen baby i min fremtid? Vi går å ønsker oss en liten en. Og hvis så, skal den få høre eller venstre barnerom?

 

Takk for at du tok deg tid til å se på dette innlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:o)

 

Velkommen hit!

 

Ser du om jeg blir gravid snart, kjønn og hvor mange tilsammen?

Ser du om det blir skole eller jobb til høsten? Om det blir skole hvordan går det med økonomien?

 

Ellers noe annet du ser? :o)

 

Jeg er født 041082

 

Takker:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gizom81,

Det havner ei lita jente inne på venstre barnerom, høyre får jeg guttefølelse på. Har du en gutt?

Føler også at du blir gravid med ei jente, og at det senest innen oktober klaffer for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) ser du noe ang meg og hvilken rettning studier/jobb går? Vet virkelig ikke hva jeg ønsker... hadde vært supert om du kunne se noe ang det? Og hva med bryllup ? Og blir svangerskapet tungt? Føder jeg vanlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp:) Jeg vil gjerne bli spådd...lurer ppå om du ser når det blir fødsel på meg..

 

Jeg er født 060485

Sambo er født 250580

 

På forhånd takk :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve på nytt allerede:

Det første som slo meg da jeg så nicket ditt igjen var kirke, det tolker jeg som en positiv følelse på bryllup.

Får ikke opp noe på jobb, men får en god følelse på studier.

Får opp at de første månedene av svangerskapet kommer til å være slitsomt for deg, muligens pga. kvalme, ellers så ser det fint ut.

Får en keisersnittfølelse, men denne er veldig diffus, så her kan jeg ikke si hverken eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg bekkenløsning neste gang? Og hvor fort vil fødselen gå? :o)

Stadig spørsmål som dukker opp:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TusseMor&lillegutt :)

Her får jeg ihvertfall en sterk jentefølelse på det neste barnet ditt!

Har ikke noe mer tydelig enn at jeg føler at du ihvertfall i jula vil være gravid. Får 2 barn totalt.

Ser ut til at det går forholdsvis greit med økonomien deres, føler sterkt på skole på deg.

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor&lillegutt :)

Ja på bekkenløsning :-/

Får ikke noe eksakt på fødselstid, men føler at det blir en ganske rask en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:o)

 

Tusen takk for svar! Jeg er veldig forvirret i forhold til hva jeg skal gjøre med tanke på Jobb/skole, blir snart gaaaal! hihi... Mulig jeg ikke begynner skole pga økonomien... hmmmm

 

Tror du jeg er langt på vei i jula da tro? ;o)

 

Tuuusen takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... takk:o)

 

Hadde bekkeløsning og en fødsel på 3,5 time med lillegutt, så er redd den vil gå fort neste gang og, hvis ikke fortere:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine85: Jeg får opp at du er i gang med fødsel innen 3 dager! :)

Føler også veldig sterkt på gutt på deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...