Gå til innhold

Vil du bli spådd?


Yngvil

Anbefalte innlegg

hei!lurer på om du kan spå meg..

har termin 13 august, og lurer på om du kan se når jeg kommer til å føde, og hvilket kjønn det blir..har ei jente fra før.

 

jeg:120484

han:270978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortsatt nysgjerrig på det du skrev at enten er jeg gravid nå eller oktober jeg.. finner du ikke noe mer ?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei idath,

Jeg får ikke opp noen fødsel før termin på deg, har egentlig stor tro på termindato, eller inntil et par dager over.

Får opp jentebaby :)

Lykke til med fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Angelica88,

Får dessverre ikke noe annet enn en jente her, dessverre. Ikke noe mer eksakt på måned enn i stad.

Får bare positive følelser knyttet til deg, så det betyr nok en lykkelig tid for deg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gøy det her :)

 

Jeg har en sønn født 211203, jeg er 170582 og min samboer 140482. Har termin 20. juli. Gikk 5 dager over dato sist, og mamma har gått 8 dager+ over alle oss 5 søsken.

 

Men jeg er veldig stor, gutten inni meg viste seg på UL å være 3,5 kg allerede og føler på meg at noe snart vil skje forhold til hvordan formen var da jeg var høygravid sist...

 

Men tar jeg feil? Når tror du jeg vil føde? Tusen takk for svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Termin i juli :)

Jeg føler sterkt på at du føder minst 2 dager før termin, men får ikke opp noe eksakt. Tallet 2 er veldig fremtredene på deg, så kanskje den 12.

Lykke til med fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for svar:)på ul. sa de åsså at det blir jente, så du har nok rett på det! kan være greit å ikke få noe særlig før termin, for søstra mi skal gifte seg 9.8!dattra mi er født 130505, så det hadde vært gøy med 130808:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, tusen takk! :)

Skal på kontroll den 11. å sjekke åpning, så hun skal vurdere om noe er rundt hjørnet. Må reise et stykke for å komme meg dit jeg skal føde, så hun vil sende meg dit helst før fødselen starter. Har epilepsi så jeg håper den ikke vil forstyrre fødselen! Men etter "mønsteret" på hvilke uker jeg er plaget med anfall så skal jeg ikke har før i begynnelsen av august og da er han forhåpentligvis født :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vil jeg. hvis du er oppe enda da. Lurer på når det klaffer for oss, håper du ser noe..

Jeg: 020281

Han: 280981

 

Jeg blir kjempeglad hvis du svarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gretha,

Jeg får faktisk en følelse av at graviditet for deg er rett rundt hjørnet, føler at du er gravid innen 2 måneder. Jeg får også opp en gutt og en jente, men jentefølelsen er sterkest denne gang. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg klarer heller ikke stille nysgjerrigheten min til dette!

Vi har ul-termin den 28. juli, og vet ikke hvilket kjønn det er. Svangerskapet har vært normalt, og har ingen av de "kjente symptomene" for hvilket kjønn det er...

Klarer du å se hvilket kjønn det er, og om fødselen vil gå over tid eller ei?!

Vi har begge vår følelse av hvilket kjønn babyen vår har, men vi er ikke enige;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg lurer på om du får opp noe ang graviditet på meg?

Jeg er født 12aug84!;-)

 

takker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er gravid og lurte på om du kan ta en titt; hvilket kjønn? En eller to? Kan du se noe om svangerskapet, går alt bra etc?

Er født 160580

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er ikke gravid, men ønsker meg flere tette barn. Har to fra før nå, og lurer på om du kan se noe på når jeg evt blir gravid igjen, om alt vil gå bra, hvor mange vi vil få totalt, hvordan det går med jobb/skole fremover og ikke minst vår økonomiske situasjon?

 

Jeg f. 15.12.86, han f.23.01.86

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vil gjerne bli spådd.

 

Født 311071 gubbe 150772

 

Har en herlig sønn på 1,5 år. Har hatt 3 SA og en dødfødsel bak meg.

 

Når blir jeg gravid igjen?

Kjønn?

Antall barn evnt. tvillinger?

Forhold?

Økonomi

 

Blir veldig glad om du kan svare på noen av spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktavia78:

Jeg ser en jente på deg, og tallet 2 står sterkt.

Mulig fødsel termin +- 2 dager eller den 20.

I alle tilfeller, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Endelig FØDEKLAR med nr 4 :)

Får guttefølelse på deg, og får også følelse av fødsel rundt din egen termin.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emilie nov 06, Marcus apr 08.

Jeg får ikke noe klar følelse av tidspunkt på graviditet på deg, bortsett fra at 2009 står sterkt. Hvorvidt du føder da, eller det er da du blir gravid har jeg ingen formening om dessverre.

Jeg ser 3 barn totalt, to jenter og en gutt.

Ønsker deg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Posi :)

Jeg ser en snarlig graviditet på deg, kanskje du allerede har libtt gravid? Om ikke så føler jeg at det skjer innen kort tid.

Jeg fikk umiddelbart en guttefølelse på deg, men tror nok at den er knyttet opp mot gutten du allerede har. Mener at nestemann er ei jente. Mener også at du kommer til å gå over termin med henne.

Jeg ser ingenting om tvillinger. Angående forhold så får jeg litt miksede følelser, men jeg mener det forholdet du er i er av varig karakter :)

Ønsker deg alt godt, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg har termin 17 juli, vet du om jeg kommer til å få til termin eller må gå over? Gjorde det sist, og det var kjedelig... Så kanskje jeg kan forberede meg på det nå. Og hvilket kjønn ser du?

Stor hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...