Gå til innhold

Vil du bli spådd?


Yngvil

Anbefalte innlegg

Mirihi:

Jeg føler en veldig trygghet rundt fødselen din, og det kan bety at den foregår hjemme i vante omgivelser. Føler fødselen din vil foreløpe seg normalt, ser ikke noen lang fødsel på deg. Føler sterkt gutt, og fødsel på termin. (23).

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tjukkaågodgutten!

Jeg ser graviditet på deg i september eller desember, et fint svangerskap med ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du se på meg når jeg blir gravid, antall totalt, kjønn og om alt går bra? jeg er født 08.12.77 og han 19.10.69. Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg vil gjerne at du skal se om jeg er gravid eller når jeg vil bli det? Kjønn? jeg 020172, han 270673:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jess jess

 

Når føder jeg tro? jeg vet jeg får gutt har termin 13 september men følelsen sier at han kommer mye før? men kunne du funnet ut av dette ? heheheh

min f dato 27.09.81

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ulrikke 02.02.85, samboer Hans 03.07.83.... Har ei datter på 4, er prøvere på vår andre, ser du når vi blir gravid? Kjønn? Blir det nok et tungt svangerskap? Ender det med planlagt keisersnitt eller får jeg føde normalt denne gangen? (kanskje litt vanskelig å få opp noe på det?)

 

Takk på forhånd

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente født 19/12-86.

Har termin 26.September.2008.

Mamma fødte meg 1 1/2 mnd før tiden og hun fikk en rask fødsel.

Kommer min lille prinsesse før termin eller hva ser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. lurer på om du kan se om bf og eksen min som jeg har vært sammen med i mange år kommer tilbake igjen? han flyttet ut midt i svangerskapet... lene160183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for svar:)

Da krysser jeg fingrene for at d får rett, og at spiren sitter i løpet av året=)

Så bra du ser et fint svangerskap også:)

Igjen tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Daisy,

Får jente på deg.

Får ikke noen fødsel opp i løpet av de nærmeste dagene.. Har en følelse av av du må vente opp mot 14 dager over termin.. :-/ Får også en følelse på igangsettelse av fødsel, men denne er ikke så sterk.

I alle tilfeller, masse lykke til, du møter babyen din snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. Litt sprøtt egentlig, jeg vet jeg får gutt og de er litt usikre på om det blir keisersnitt eller ikke. Det får jeg vite i slutten av mnd. Blir spennende å se iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du spådde meg tidligere! Men ser du hvor mange barn vi får tilsammen ?

 

Jeg 071184 han 230980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ntnjen,

 

Jeg får ikke opp annet enn at du trolig føder over termin, så her en din og min følelse litt forskjellig :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så spent på om jeg kommer til å føde før termin jeg. nemlig ingen i familien som tror det eller venner rundt. vi har tippet da :)

venninda mi sier til 20 juli, jeg sier 26 juli, pappa har sakt 29 juli og mamma sier 5 august, samboer gir meg max 4 uker til gutten vår er her :) har termin 6 september.

 

er også spent da på om alt går bra og hvor lenge jeg ligger å føder? :)

 

Linda 06.04.86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Prøve på nytt allerede?

Jeg føler 4 barn, men mener de to siste vil komme endel år frem i tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ønsker en 2009 baby:)

Ser graviditet på deg i løpet av 3 måneder, trolig august. Føler at det blir ei lite jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym/Aina,

Du kan være gravid nå, men får ikke noen sikker følelse på det. Men, føler veldig på det at du kommer til å gå gravid i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trollemor1,

Får opp september, 3 barn totalt, jente-jente-gutt. Muligens to på en gang, men trolig i neste graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende..ser du hvordan det vil gå da? Hadde en ma i aug 07,så er litt bekymret ang det.Og vil vi få det til uten noen form for hjelp? Ser du også noe ang vårt forhold?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missing,

Jeg får en veldig sterk graviditetsfølelse på deg, kan du være gravid nå tro? I tilfelle ikke så er det rett rundt hjørnet for deg føler jeg. Ser også august som en fin måned for deg.

Får ikke noen klart følelse på kjønn, og får ikke helt landet på om jeg føler ett eller to barn på deg tilsammen.. I hvertfall ikke mer enn to.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...