Gå til innhold

Noen fra Kolsås/Sandvika og omeng?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! :)

Dette er mitt første barn, så gleder oss masse til å bli foreldre, spennende tid fremover nå. Skal føde på Bærum ja, praktisk at det er så nærme. Du skal også føde på Bærum? Fødte du sønnen din der?

Regner vel med at jeg må gå litt over tiden, spesielt siden det er mitt første barn, så er jo ikke sikkert det blir fult så lenge mellom fødselene våre som terminen skulle tilsi..... :)

Hei igjen

Jeg fødte på Bærum sist ja, og var veldig fornøyd med det.

Han kom nesten 4 uker før termin så som du sier kan jo fort hende vi havner på Bærum likt.

Ja det er spennende å bli foreldre håper du har et ok svangerskap. Det er alltid så mye å lure på osv.

Sist jeg fødte så lå jg på rom med en som jeg kom i barselgruppe med. Litt hyggelig å ha møtt hverandre før. Sogner du til Levre helsestasjon+

Hei:) Spennende å høre om andre med oktobertermin i nærheten! Har termin i slutten av oktober. Flytter fra annen adresse i Bærum til Kolsås før termin. Fødeplass Rikshospitalet. Har hatt barneønske i nærmere ti år og er dermed "gammel" førstegangsfødende. Gleder meg til å flytte, og veldig spent på om barselgruppe "klaffer" (om jeg kommer så langt, da...). F.eks. om det kommer til å være andre godt modne førstegangsfødende der.

Er litt sløv med å gå inn på oktoberklubben egentlig.

Ja barselgruppene kan jo bli så mangt. Vi hadde en fin gruppe sist. Syns vi fungerte godt sammen jeg Yngste var 24 og eldste 34 og vi var halvparten førstegangs.

Blir spennende å prøve Bærum når det ikke er ferie også får se om de norske er like flinke som de svenske vikarene:)

• 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg har termin 17. oktober, med mitt andre barn. Har en jente på 2 år fra før av. Vi bor på Bærums Verk, og har gjort det i 1 og et halvt år. Her trives vi kjempe godt:) Skal føde på Bærum, og gjorde det sist også. Det gikk veldig fint! To av tre jordmødre var svenske, men de var skikkelig flinke alle sammen! Håper dere klarer dere i varmen, man skal jo egentlig ikke klage, men det er ganske så slitsomt...

Det hjelper godt med litt regnær også! Morsomt å sitte ute og se på lyn og torden. Heldigvis (av mange grunner selvfølgelig) er jeg lærer, og slipper foreløpig å tenke på å jobbe i dene varmen. Hva med å få i gang et lite treff for oss som bor i området? Hadde vært hyggelig.

Så bra at det er flere av oss i området! :) Enig i at det hadde vært hyggelig med et treff for oss i området Merete F, jeg er gjerne med!

Synes det har vært mer enn varmt nok i det siste ja. Har hatt lite overskudd i varmen. Stygt å si det, men jeg er nesten glad for at det regner i dag...

Hvor passer det for de fleste å møtes? Som sagt bor jeg på Bærums Verk, der er det flere hyggelige steder å sitte og ta en kaffe eller noe å spise. Er opptatt denne uken for kommer, men uken etter burde det være mulig å finne en tid.

Hei

Om noen kommer opp med et forslag så tar jeg meg gjerne en tur jeg, Neste uke høres jo bra ut,

Jeg var foresten en tur på Kolsåstoppen i dag, eller gikk ikke helt på topp men til utsikten

Egentlig ikke helt i toppform, men har tro på at aktivitet i naturen kan hjelpe på så mangt

Annonse

Hei igjen.

Jeg har i grunnen mer enn nok med flytting og jobb frem til termin, i tillegg til at jeg føler meg mer komfortabel med å vente med treff til jeg ser at alt har gått bra.

Men regner med at behovet for kontakt med andre babymødre blir stort og håper å se noen av dere i barselgruppe! Vet ikke hvilke kriterier som brukes i forhold til bosted og termin når slike organiseres, men

Lykke til:)

Hei!

Neste uke passer bra for meg også så lenge det er på ettermiddagen. Hvor det blir er ikke så nøye for min del, men har ikke så god oversikt over egnede steder i området, så fint hvis noen kan foreslå et sted.

Vi kan kanskje legge ut info om treffet under kommende BIM-treff også? Hadde vært hyggelig om vi ble en liten gjeng. Kan jo være noen september- eller novembermammaer fra området som også har lyst til å være med. Siden faktisk fødselsdato ofte avviker en del fra terminen, så er det ikke umulig at enkelte av oss føder omtrent samtidig med noen av de med termin i sept./nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...