Gå til innhold

Kan jeg ta KARUSELL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til gøteborg om noen uker, og resten av reisefølget vil jo da på liseberg. jeg eeeeelsker klaruseller, så blir hardt hvis jeg må holde meg unna. er ca 15 1/2 uke når vi skal til gøteborg.. er det noen som vet om jeg bør holde meg unna, eller om jeg trygt kan kjøre det jeg vil, så sant kvalmen holder seg unnå... :-)

Skrevet

har ikke noe svar til deg,men dette lurer jeg også på,skal til Gøteborg i helgen,og dermed Liseberg en tur på Fredag =) Jeg er da 19+3 på fredagen.

Skrevet

De karusellene du ikke burde ta står det som regel en advarsel utenfor som anbefaller at gravide og folk med hjerteproblemer ikke skal ta karusellen. :) Jeg ville nok ikke tatt noen karuseller, tok en karusell i Disneyland når jeg var der tidligere i år og det var det verste jeg har vært med på, var sikker på at jeg skulle føde ut av munnen akkurat der og da:P Kos deg med en softice når de andre tar karuseller du:P

Skrevet

men er det ikke mtp stor mage det er advarsel da? har jo ikke så mye å skryte av ennå da.. babyen ligger så godt beskyttet enda! blir fælt å ikke kunne kjøre karusell, det er så moro!

Skrevet

Jeg har aldri lest meg til akkurat hvorfor vi ikke skal ta karuseller. Men er vel ikke bare om magen er stor eller ikke, noen karuseller er vel såpass "ekstreme" at man tror det kan være fare for enten at fødselen starter eller at du mistet barnet.. Er jo derfor de med dårlig hjerte ikek skal ta sånne karuseller, for det kan sette i gang hjerteinfarkt..

Skrevet

vil ikke gjøre noe risikabelt, så får holde meg til tømmerenna og spøkelseshuset :-) også toalettene da, selvfølgelig.. kan ikke dra et sted hvor det ikke er do-muligheter.. krise!

Skrevet

Nei, er ikke verdt det, karuseller er kjempegøy!:) Men de er der etter at du har født også:)

Haha, kjenner meg igjen der ja. Synes egentlig det burde vært et eget gravidtoalett på lik linje med handikapptoalett, når vi må, så MÅ vi!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...