Gå til innhold

Hvilken vinterpose bør jeg velge til Teutonias fashionbag

Anbefalte innlegg

Vil ha en varm og god pose som passer i bagen (har termin 30.nov). Pris spiller ingen rolle. Bør jeg velge dun- eller lammeskinnspose? Jeg synes det er viktig at posen ikke er for stor til bagen og at den passer til nyfødt.

Er det best å velge en av Teutonias vognposer?

Fortsetter under...

Jeg tenker bare å bruke vinterdressen på henne og et tykt pledd.så har man jo det trekket som hører meg vogna som er vindtett.

Får se omjeg kanskje bruker dyne,men tenker ikke å kjøpe egen vognpose.

Har bilpose,kan jo evt bruke den.

Tror uansett det går greit med voxi når baby er nyfødt.

Ei venninne har dreamy baggen til quinny og den er hvertfall ikke noe større enn den baggen her og det gikk bra.

Annonse

vi hadde voksiposen til å begynne med, men så kjøpte vi en ny en som er mye bedre. den heter odenwalder og er en kjempefin og varm dunpose som du finner i ganske mange forskjellige farger så du kan finne en som passer til din vogn.

vi har fått masse skryt av den i barnehagen hvor de sier at de ønsker at alle hadde en sånn pose.

vi kjøpte den hos barnas hus til 1800.

du kjenner den igjen med bamsen inni ;)

Vi har Odenwalder Lammy dunpose kjøpt på Barnas Hus. Ikke den med bamse, men den med lammeskinn i bunnen, så den er varmere vil jeg tro. Ville ha kjøpt en dunpose med lammeskinn inni, se på www.lilleprinsen.no

Vi har også voksiposen, men jeg synes dunposen er både penere og lettere å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...