Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt album på nille til 99 kr. Uten noenting inni=)

Svarte blanke sider da.

Kan jo skrive og lime bildene akkurat hvis du vil. Også kan man ta tips fra de ferdigbøkene der det står "så gammel var jeg da jeg spiste grøt for første gang" osv.

Kjøp noen klistremerker og fine tusjer, så blir dette et fint album tenkte jeg.=) Scrapping blir for avansert=P Har ikke tålmodighet til sånt.

det finnes en babybok som heter "da jeg var liten"

den er stor og tykk og inneholder alt!! den er delt inn i 8kapitler.

der kan man skrive om ventetiden, fødselen, lage slektstre, skrive om utviklingen, hjemkomsten, første bursdag og jul og you name it!! det er alt i den boka. masse plass til å lime inn bilder og i hvert kapittel så er det ei lomme til å legge små momentos i;)

jeg har denne og er veeeeldig fornøyd!!

Annonse

Finner en som heter "da jeg var liten" og koster ca 250,- Er bilde av noen leker på omslaget og noe gult. Og så er det en bok "minner fra da jeg var liten" som kan fås i rød eller blå og koster ca 200,- Står ikke noe særlig om noen av de..... Tror du det er noen av de eller? Hvordan ser din ut? Syntes disse hørtes så billig ut til å være så innholdsrik.....??

ja, det er den med gult på... bilde av en tøykanin og noen bamser som sitter på ei hylle... koster ca 250 ja.

Jeg anbefaler virkelig denne boka... sidene er tykke så den tåler godt at barna ser i den. I tillegg er det i begynnelsen av hvert kapittel en skilleside med en lomme på som du kan legge kort/ bilder etc i.

Den er helt super! Masse innhold og blir et kjempespesielt minne for barna!

den er meget innholodsrik altså. får myyye for pengene!!

bare se her:

kap 1 - ventetiden, skriv om følelsene, innkjøp, ultralyder, forberedelser, navnevalg

kap.2 - fødselen - skriv om fødselen, første bilde, plass til å lime inn navnebådet, fødselsannonse osv osv hånd og fotavtrykk, stamtre

kap 3 - første tiden hjemme,

kap.4 - vekst og utvikling, flere sider med første gang- hendelser, tenner, vekt og høyde,

kap 5 - måltider, første måltid, yndligsmat osv

kap 6 - reiser og utflukter, første tur i vogna, første reise, første ferie,

kap 7 - festdager, spesielle øyeblikk 1. året, første jul, bursdag og dåp/navnefest,

kap 8 - yndlings..... mat, mennesker, bøker, leker osv osv

i tillegg er det lommer til småting og flere sider per kapittel til å lime inn bilder og andre ting.

en kjempespesiell bok som ikke har utelatt en eneste viktig ting;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...