Gå til innhold

Noe annet man kan bruke enn stelleveske? Noen som har sydd selv?

Anbefalte innlegg

Finner ingen fine. Sist endte vi opp med simo sin egen, egentlig ikke så innmari fornøyd, men helt grei ( vi fikk den rådyre passelig gode veska i presang, og liker den ene og alene pga tanken bak;).

Har lyst på noe annet... Ev sy selv. Noen kreative som har et bra alternativ?

Fortsetter under...

Hei. Sliter med det samme selv. Hva med å finne (evnt bruke en du har fra før) bag el veske som du liker og kjøpe stelleunderlag å ha oppi? En annen ting, jeg tror virkelig ikke at man plent MÅ ha stelleveske med ørten lommer etc. Kommer vel an på hva slags behov man har!

Man må jo ikke ha stelleveske.

Selv har jeg klart meg godt med en ryggsekk og en toalettveske. I toalettveska får jeg fint plass til tisselaken, våtservietter, noen bleier og litt papir.

har den fra monogramservice.

Men jeg har ammet da så trengte ikke å dra på termoser , flasker osv. når vi skulle på tur.

Den fra monogramservice hørtes ut som en god ide:)

..mulig jeg anskaffer en slik til nestemann (*håper - håper*) ev sy selv. Trenger ikke alle lommene nei. Jeg brukte bare en av de store inni, den bak med glidelås til nøkler og penger og en av de små på siden til mobilen.

• 2 uker senere...

Jeg har sett en "oppskrift" på en hjemmesydd, men husker ikke om de var på tettinntil.no eller på sykroken.no, har ikke turt å prøve å sy den selv, men hvis du har sydd litt fra før er det nok fullt mulig. Ellers så er det jo bare å bruke en hvilken som helst veske, bag eller sekk og ha toalettmappe el oppi. Stellevesken jeg har brukt har det vært alt for få rom i, synes jeg, så jeg har uansett hatt toalettmappe eller hjemmesydd bleiepose til å ha bleiene i. Kommer nok til å kjøpe en ny med flere rom til en evt baby nr2. Jeg synes det har vært praktisk og kunne henge den på vogna, så vil uansett hva jeg ender opp med neste gang, ha en jeg kan henge der med knapper, ikke borrelås som den jeg har nå, for mini våkner ofte når jeg tar den av hvis han fortsatt sover når vi kommer hjem fra tur.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...