Gå til innhold

Mandag 30. juni 2008 kl. 13:00 på Lizzies, Buskerud/Drammen


monsterfabrikken

Anbefalte innlegg

Supert!!

Jeg er med:D Første dag av ferien min det:)

Jeg har termin 10.august, er 25 og førstegangs fra Drammen (Åssiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil såå gjerne være med, typisk at jeg skal til jm akkurat da frem til kl 15 :( Håper på et treff igjen snart da, termin 31.juli og er sykmeldt med masse av tid ellers :) Kos dere, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vi det jo selvfølgelig etter kl 15! :) Hvis du orker da, termin dagen etter er litt sketchy ;p

 

Skifte tider er ingen problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 30.juni kl 13 skal jeg nok klare, litt surrete om dagen... er førstkommende mandag jeg har time hehe... Så jeg blir med :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil være med.... ble dårlig den 18 og måtte ligge hjemme i et par dager...hadde ingen sko heller..beina vat så sinnsykt hovne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med på treff. Men jeg jobber på dagtid. Blir med på neste kveldstreff værtfall. Var kjempekoslig den 18. Selv om vi bare var 3 stk.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var kjempe koselig. Gjorde ikke noe at vi ikke var så mange i det hele tatt. Bra du kommer neste gang også da! Ses neste mandag da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen heller.. Jeg får ikke blitt med denne gangen heller!! Da har jeg time til kontroll på riksen klokken 13:00. Baaaaah...

Jeg skal gjøre mitt ypperste på å komme tilbake til byen i rimelig tid, så får vi se hvor mange som sitter igjen!

 

Kan vel ikke ta så lang tid der inne......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg var lurt!! Da kommer de som jobber på dagtid også. Det hadde vært koselig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! ;) Da er det satt opp til kl 17:00. Er det greit det er på Lizzies eller? Første stedet jeg kom på :P Kom gjerne med forslag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg å min samboer venter vår første lille den 29 juli.

vi bor på kongsberg å har ikke hatt mulighet til å være med på noe bim treff eller noe slikt. så vi lure på om vi fikk komme til drammen å være med dere:)

hadde hvert koselig å kanskje møte noen andre som var i samme situasjon.

vi blir å være en del i drammen også fordi kommende bestefar bor der:)

håper vi får være med:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

Er det bare jenter som ikke har født ennå som er med på disse treffene?

Jeg fødte 19 juni, og synes det høres veldig koselig å treffe flere i samme situasjon...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttebaby:

gå inn på dinbaby.com med samme e-post og passord som du har her!!

Det er siden man går over til når man har fått nurket...

Meld deg gjerne inn i gr: Supermammaene / DIB- Drammen som jeg har laget på facebook!! Der vil det etterhvert bli arrangert forskjellige treff.. Babykino, tilleturer og cafebesøk:)

 

Mvh Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med kjæresten sin på BIM-treff? Er ikke treffet bare for gravide a... Rart å ta med kjæresten sin til et treff som er ment for bare gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange som bruker vi når man er gravid og det er jo hyggelig,men hvis ei skal begynne å ha med barnefar så vil alle det og hva med de som er alene oppi alt dette???jeg er ikke det men syntes det er flott at noen velger å gjøre det også,"all credit to them".

Jeg har ikke vært på noen treff enda men syntes det skal være for oss jentene med barn i magen,så kan alle jenter og damer komme med magene sine og føle at de er akkurat som alle andre rundt bordet:)

Det er ikke vondt ment,men det er ikke alle som som har den luxsusen av å være to!

Mannnen min syntes det er koselig at jeg skal ut å møte andre gravide:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...