*Lilly* Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 tips til hvor det er bra å reise på ferie i oktober-november? vi skal dra på ferie, har en sønn på 2 år og en på 7 mnd i oktober..vil helst til thailand, men ser at det er den kjipeste perioden å dra dit pga av været..monsun og ofte bare regn...noen som har noen erfaringer og tips?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Kanariøyene er jo fint på den tiden Thailand er ikke å anbefale på det tidspunktet nei.
arena Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Kanariøyene er jo fint året rundt temperaturmessig. Hvis du liker Tunisia, Egypt og Tyrkia er det flott da, herlig temp. Var i Thailand okt/nov, og det kom en regnskur hver dag, men bare noen minutter, og det var så varmt at vi badet alltid i regnet, pga kun deilig. Godt når det er så varmt! Vil dit jeg og, men orker ikke pga tidsforskjellen.....så vi har bestilt til Kapp Verde!!!!!!!!!!!!!!!!! 27 oktober, heng dere på, he he.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Vi skal til Tyrkia i sept. oktober november tiden! I fjor var jeg der 1.-10 september og 1-15- november,. jeg syns november var litt for seint da det var enkelte kvelder litt kjølig (for å sitte i t-skjorte) til langt utpå kvelden.. Deilig temp. om dagen og på stranda, men for min del kunne jeg gjerne hatt det litt varmere. September var for varmt igjen, så oktober er nok helt perfekt! Da er det litt mer utenom seson og ikke helt stappfullt kan jeg tenke meg! Herlig! Gleder meg til vi drar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå