Gå til innhold

Litt av en gratisreklame kathrine Sørland får ang. salg av leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

i det nyeste se og hør. Bilde, samt "leiligheten ligger ute på Finn"..

men, ei sympatisk jente; som fortjener alt godt

Skrevet

Nå syns jeg du var kjip, Laila!

;-)

Skrevet

nei, nei..Ikke slemt ment! derfor jeg slang på den siste! Liker hun kjempegodt.

mer en konstantering fra min side:-)

Skrevet

kjipe laila !

Siden du skriver hun er en kjempe jente og at du liker henne kjempe godt så antar jeg at du er i vennekretsen ? Hmmm .......... heter du Laila virkelig kan ikke si at jeg husker en Laila , men nå heter jo ikke jeg Lionkittens heller da =)

Skrevet

sympatisk jente...

liker henne kjempegodt...

synes forøvrig mette marit også er sympatisk, og jeg liker henne godt

på samme måte synes jeg Fjørtoft er lite sympatisk, og liker han følgelig ikke særlig.

har ikke du meninger om folk du ikke kjenner, basert på intervjuer etc?

Skrevet

undskyld sympatisk jente ;O)

Kjenner su henne eller bare uttaler du deg utifra det du liksom "kjenner" henne i media ?

Bare lurer på hvem du er om du er i vennekretsen for da antar jeg at vi kjenner hverandre =)

Skrevet

kunne lagt til.."virker som ei" sympatisk jente. På bakgrunn av hva jeg har sett ab henne , liker jeg henne. men jeg kjenner henne ikke, nei:-)

Skrevet

Huff så amper du ble da !

Nei jeg uttaler meg ikke om folk jeg ikke kjenner på den måten - men det er nå meg det da =)

Jeg lurte egentlig på hvem du var jeg da siden du skrev at hun var sympatisk og at du liker henne kjempe godt så tenkte jeg at du kjenner henne og da kjenner du nok meg og . - MEN veldig kos at du synes hun er sympatisk og at du lkiker henne =) for det intrykket du har er riktig !

Skrevet

ikke meningen å være amper; forstod det dithen at du skulle "sette meg fast" fordi jeg hadde utalt meg om noen jeg ikke kjenner..og så lenge jeg uttaler meg positivt, synes jeg ikke det gjør noe å uttale seg:-)

Flott at jeg hadde "rett" da..Liker henne godt; virker som ei go'jente

Skrevet

=)

ja det er der problemet med det skrevne ord kommer inn - man ser ikke senders ansiktsutryll eller tonefall og man kan lett missforstå ting. IKKE meningen å sette deg fast . Litt mere "juhu" en jeg kjenner hvem er det som later som om hun er "kjipe laila" liksom Mjjjjjjjjjaaauuet lionkittens lol =) God helg da

Skrevet

hehe..Skylle bare tøffe meg, og leke at jeg var venn med Kath, vettu...Er faktisk miss Norwaykandidat på 5.året nå..Driitdeilig; har deee sinnsyke lange beina..

neida; var egentlig ment som litt smalltalk en fredagskveld der jeg kjeder rompa av meg fordi kællen har stikki av med gutta:-) En enkel konstantering , selv om det bør legges til at denne leiligheten nok også er lettsolgt i seg selv. Så veldig koselig ut

og jaaa, jeg leser Se og Hør; min gamle mor kjøper, jeg stikker av med det (såå kjekt pga tv-programmene:-) ehhh)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...