Gå til innhold

symfysemål uke 29? er 32cm......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hærreguuud,var til legen å målte igår og målene viste 32cm!!! har ikke lakt på meg annet eenn på magen og den er stoooor!! er min nr.2...

hvilket mål har dere runt denne tiden?

Skrevet

Min er 28 og er 29+1 idag. Er førstegangs ;)

Vet egentlig ikke helt hvorfor de måler det jeg? For å se at barnet vokser som det skal? At du har høy symfyse betyr jo ikke at du får stort barn.

Skrevet

nei jeg vet d,men legen sa at beibien var stor:0) så konturen av den når jeg lå dær:0) tror selv jeg er lengre på vei enn ul.termin da,så d blir spennende å se:0)

Skrevet

Det blir spennende da ja ;) Hadde vel ikke blitt lei deg om du var lenger heller...hehe ;)

Skrevet

uke 26 hadde jeg ifølge min ege mellom 28-30. HUN målte 2 ganger så litt usikker på hva som stemte. Så jeg skulle henvises til UL pga.

Men så hadde jeg også sukker i urinen og tok sukkerbelastning og skal uansett på UL pga svangerskapdiabetes. Men hadde det med mine 2 første også, men ikke så høye sf mål :S Så håper den er normal i vekt..

Jeg skal på UL på tirsdag så da får jeg jo se .jeg er 28 uker nå idag.

Skrevet

kan si jeg er slank ellers..er bare magen jeg har lagt på meg..

Skrevet

Jeg er i uke 36 og 32 cm.

Skrevet

Er 38+5 og ble målt til 32 cm.

I uke 29+4 var målet 24 cm. Er førstegangs.

Skrevet

var hos jordmor 29+2. målte symfysemålet, og det var 27 cm

Skrevet

Jepp, min nr 2 og... er nettopp kommet inn her, er 28 +1, og 30cm på kontrollen i dag! Det kunne være flere ting, bla. mye fostervann, stor baby etc... Fortsetter økningen utenfor feltet ved neste kontroll, ville jeg bli sendt til en ekstra ultralyd for å finne ut hva det var sa min lege. Krysser fingrene for at dette flater ut...

Skrevet

Jeg ble målt 28+4 og var 31 cm ca;)

Men symfysen betyr ikke at du har stor bebis som det ble skrevet lenger oppe her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...