Gå til innhold

Baggen er pakket...foreløpig innhold klart...enn dere?

Anbefalte innlegg

Til mor;

1 vanlig bukse, 2 joggebukser, 1 t-shirt, 2 singlet, 2 mammagensere tynne, 4 par sokker, 4 truser, 2 ammebh,

Til baby, i stellveska hennes:

Kremer, salver, bleier, helseteppe, en sånn rangle ting, stelleteppe, vaskeservietter +++, 3 body, nattpysj, kjole, bukse, 2 par sokker, 2 luer,

(sikkert bare tull å ha med seg salver og bleier...men da kan jeg finne ut om det er noe som mangler ihvertfall...jeg er grønn på dette)

Til far: Bokser, ett par sokker, t'shirt, joggebukse.

Toalettveska til mor/far:

Ammeinnlegg, brystvortekrem, bind, og det vanlige tinga kommer den dagen vi drar!

Doodoo bamsen er pakket ned også.

Kommer sikkert til å forandre noe av innholdet...

(kanskje ikke alt jeg har skrevet ned her, for bagen ligger på soverommet, og jeg har kortidshukommelse...hehe)

Skjer det i natt er vi klare ihvertfall!

29 dager igjen nå, og sterkere kynnere hver dag, så nå tørr ikke jeg vente lenger med denne bagen c",) hihi

Fortsetter under...

Hm... Kansje på tide å forbedrede denn baggen... Må kjøpe alt først :/

Har ikke tenkt så veldig mye på det til nå, men det nærmer seg jo med storm skritt.

Uff... har ikke hengt med i disse "bagg" debattene, må inn å titte litt før handle lista lages :o)

Kommer med oppdatering!!

Ha en fantastisk fin dag!

Nei den gidder jeg ikke å stresse med, for de klærne jeg skal bruke er de jeg går meg hjemme nå! Og babytøyet kan om så far ta med hvis det blir stress.. Sist pakka jeg den dagen jeg kjente at ting skjedde,så blir å gjøre det nå også. De har jo det meste på sykehuset så det går nok bra.. =)

Men når jeg nå en gang skal trø til er det joggebukser, innesko, t-skjorter, stelleartikler til mor, et sett med ok-klær i tilfelle bildetaking av avisen på sykehuset, teppe til den lille, noen klær og vogna..

Pakket samme dag sist gang, og gjør nok det nå også. Er ikke så mye som trengs, far kan evt ta med seg det som trengs. Går alt bra, blir det max en overantting på sykehuset. Sykehus er det kjedeligste som finnes!!!!

Har pakket litt, og erfaringsmessig så trenger jeg ikke så mye, heller.

Skal ligge inne på sykehuset (ikke pasienthotell der), så jeg har tilgang på alt fra sykehusskjorter og bind til babybodyer.

Holder lenge med flip-flops, nattkjole, toalettsaker, joggedress og hjemreiseklær til babyen. OG graviditetskortet, selvfølgelig!

Har kun pakket toalettveske til meg selv jeg. Og gjett hva jeg ikke har pakket (ler når jeg tenker på det...) Bind!

Muligens jeg husker helt feil - men trodde vi fikk vanlige bind på sykehuset sist gang da vi fikk nr 2 (ikke de sabla store greiene som ikke får plass i ei normal truse. Greie første timene/dagen - men mente at det var vanlige bind som man kjøper i butikken.....)?

Får ta meg en tur ut for å handle inn slike ting og. Veldig greit å være gravid og ikke trenge noen form for bind/tamponger på noen måneder. Har jo ikke akkurat handlet mest av slike artikler i det siste...

Må få med at jeg har pakket ned mascara - men som sagt ikke bind :-)

Er man helt sløv i slike øyeblikk lurer jeg..... Må ned på badet og se over den toalettveska mi jeg :-)

Annonse

Til babyen har jeg pakket noen bodyer, sokker, bukser, luer, nattpysj. Helseteppe,

til meg selv har jeg tenkt å pakke store gode truser, sokker, joggebukse, mammaklær, bind,

toalettveska med det vanlige innholdet.

far ordner ting selv. Vi bor 3 min, fra sykehuset, så ser ikke på det med skrekk hvis vi skulle glemme noe. :-)

16 dager igjen til termin nå, gleder meg SÅ!!

Spennende når det nærmer seg. Jeg vet ikke hvor du skal føde, men på de aller fleste fødeavdelinger står bleier, trøyer, vaskeutstyr osv. fremme til benyttelse for alle. På rommet du får (som sagt avhengig av hvor du skal), vil det være stellebord osv. Med andre ord kan du kanskje pakke litt lettere, du får jo stort sett vare være i to dager. Når det gjelder rangle tror jeg ikke den nyfødte har noen glede av det, men halve moroa er kanskje det å pakke og drømme fremover for oss mammaer. Lykke til :-)

Jeg skal føde på A-hus.

Vet ikke om man får får bleier, salver og kremer som trengs der.

Derfor har jeg pakka ned.

Litt morro å drømme seg bort og... derfor denne rangla eller hva det var som var oppi den Libero pakka, fargerik og knittrete var den ihvertfall, og sikkert totalt meningsløs for en liten baby.

Hehe

Har pakket bagen, og er fornøyd med innholdet.

Men kom plutselig på at vi har jo ei lita kommende storesøster i huset og, hva om vi må "kaste" henne i hyrten og styrten inn til besteforeldre, da kan det jo faktisk være lurt at hun har en liten bag med det mest nødvendige klar til henne og....Tenkte jeg bare kunne dele det tipset her inne for de som er flergangsfødende.

Ellers tenkte jeg og jeg skal pakke en liten "storesøster-presang" i bagen som hun kan få når hun kommer på besøk første gang på sykehuset. Vet ikke helt hva det skal være, men tenker jeg finner på noe fint.

Ha ellers en fin sluttspurt damer!

tror sannelig jeg er i ei tåke om dagen... Har og noen som blir storebrødrer her og som må lånes bort dersom det skjer ting her i en hast. Pakke bag til dem ja - takker for tipset!!! (mulig jeg hadde kommet på det etter hvert - men ikke i dag tydeligvis....haha).

Ikke dumt med søske-presang i baggene deres :-)

Kan putte i en liten bamse eller noe annet gøy baby-stuff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...