Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 tenker da på materielle saker/Gaver - ikke barn eller husbonde. sykkelen min er vel det jeg har blitt mest glad for..de siste årene, iallefall eller teddy ruxpeen, eller hvordan det skrives. Den bamsen som var tøff når vi var små, vi gamle 30åringene. Som pratet...
Candy girrrl Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk en helt ny bil av min kjære. Med en diger sløyfe på. På andre plass en Gucciklokke.
☆Monkey Business☆ Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Kenwood'n jeg fikk i julegave med mannen min han kjøper alltid så bra gaver
Nemofish Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Er reise en materiell gave? I så fall, en reise til Egypt! Ble så utrolig glad og overrasket, da sambo ga meg et gavekort på en slik reise til bursdagen min. Dette var min første bursdag etter at vi ble kjærester, og han var skikkelig nyforelsket! Hihi... ;O) I ettertid ser jeg jo at Egypt ikke er mitt favorittreisemål nr. 1, men å få denne gaven, det var HELT TOPP! ) Ja takk, flere reiser i gave mottas med stoooooor takk, kjære!
Galskapens overhode Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 rygg og nakkemassasje hos massør av broren min til 23 årsdagen min..
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Den gaven jeg har blitt mest glad for er den julen jeg var 10 år, da fikk jeg Playmo karusellen. Husker jeg satt og snurret på den et halvt år etterpå, og nesten gjemte den da jeg fikk besøk, så redd for at noen skulle ødelegge den:)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Av rent materielle gaver stiller 16årsdagen høyt. Da fikk jeg hingsten jeg ønsket meg av foreldrene mine, og en moped så jeg kom meg lett til stallen.
Mille** Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Det er fortsatt nordlandsbunaden som jeg fikk i 30 års gave av mannen min i fjor. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå