Gå til innhold

Dere som ikke har fått svar i den andre prøvekanintråden, eller som ønsker å være prøvekaniner ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5.mann

 

Bare å spørre;)

Får opp at det vil vare livet ut ja:)

 

Hva mente du med

ps:sikker på at det ikke blir jente.... ???

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini My

 

Måtte selvfølgelig inn å titte hva jeg hadde svart deg ETTER jeg hadde prøvd igjen. Fikk opp juni/juli denne gangen, så det kan jo være at det skjer bittelitt tideligere en juli. Får opp ei jente fortsatt da.

 

Når det gjelder venninnen din så får jeg ikke opp noen graviditet på henne før i februar 2009, med en gutt.

 

Lykke til begge to:)

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lurer på om noen har lyst til å spå meg?

Har termin 21. oktober, litt usikker enda. er født 7.2.89, mannen 5.10.85. Har ei datter på snart ett år fra før.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arjas:)

 

Ja, er ikke det typisk. Neste gang du glemmer det, så kan det være lurt å legge innlegg nederst igjen, litt lett å overse det når det ligger oppimellom vet du;) men nå skal vi se hva vi får opp her:)

 

Jeg får opp at du blir gravid i september i år, med ei tulle. Får også opp at dere får det til på naturmetoden jeg... håper det stemmer!

 

Masse lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergenjente

 

Får opp at du får en gutt ca en ukes tid før termin jeg.

Får opp at du gifter deg, ikke helt sikker på når.

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym 14:39

 

Huff, så trist:( Ikke noe godt å miste:(

 

Jeg får opp en graviditet på deg i august med ei jente, og at det vil gå bra.

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.jeg ønsker å bli spådd .kan du se hva som vil skje i forhold til en kollega på jobb som er veldig krass/purkete?jeg begynner å bli ganske sliten av henne.jeg har termin 2 juli,kan du se om jeg føder da,?på forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin_n

 

Jeg får opp før termin jeg og. Får opp uke 35 jeg da. Får også opp at alt vil gå bra.

 

Men husk at jeg bare øver meg da!

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ! Så fantastisk at det finnes mennesker som deg!

 

Hva ser du om meg? Monica, født 2/9-82..Sambo; 21/02-81

 

Tusen takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beapia89

 

Litt usikker på hva du lurer på, men jeg får opp at det er ei jente som kommer rundt 16. oktober.

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enne

 

hahaha, purkete var jammen et nytt ord for meg! Måtte le nå:) veldig beskrivende! Huff, men jeg skjønner det blir slitsomt å jobbe sammen med en sånn kollega. Men hva nøyaktig er det du lurer på rundt dette? Jeg spår med pendel, er ikke klarsynt, og da trenger jeg spørsmål å gå ut i fra som jeg kan får svar på ved hjelp av å stille pendelen ja og nei spørsmål.

 

Får opp at du føder 1. Juli jeg.

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.

ja hu er litt purkete.veldig mye mas om penger.tror du hun kommer tl å trekke seg ut av bedriften?ser du om jeg får fødsel eller keisersnitt?dette er mitt fjerde barn,men jeg funderer like mye over fødsel nå som med de andre.tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen eli!i går spådde du at jeg fikk en gutt.....har jo en del gutter og har et lite ønske om å få jente denne siste gangen:)derfor spurte jeg om du var sikker på at det ikke var jente...hehe

 

prøver meg på et nytt spørsmål i kveld jeg....helt fasinert av deg:)

 

har en vennine 06.10.77 får hun flere barn?hvilket kjønn?og når?

 

og en til 8.3.78 med samme spørsmål som ovenfor....er så glade i dem og ønsker de får ønskene sine oppfylt:)

 

det er lov å si fra viss du syns jeg spørr for mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enne

 

ok...

 

Litt vanskelig å si, men jeg får dessverre opp at hun ikke forsvinner med det første:(

 

Ja, det er vel ingen fødsler som er like, så at man funderer på det hver gang er jo ganske naturlig det. Får opp at babyen kommer vaginalt jeg altså... men det kan godt hende jeg tar feil. Har du hatt keisersnitt før, håper du på det denne gangen?

 

Lykke til da!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...