Gå til innhold

Dere som ikke har fått svar i den andre prøvekanintråden, eller som ønsker å være prøvekaniner ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

trallatausa og 5.mann

 

Jeg er så trøtt at jeg snart stuper her, og da er det ikke alltid like lett å få opp riktig. Får ikke konsentrert meg vet dere;)

Men jeg skal se på dere to i morgen en gang, ok?

 

Sov godt da!

Nattinatt:)

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg får bare prøve å overleve med henne da,ha ha

jeg har hatt tre vaginale fødsler,men denne babyen liigger på tvers med morkaken foran,så legen var litt usikker om det ble plass til å snu seg i magen,eller om morkaken lå i veien.skal på vurdering 14 mai.ser du om jeg får gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i jenn!

 

Må bare si tusen takk for at du gidder å svare. Mase i et sett. Blir bare så fasinert! :) Blir spennende å se om det kan stemme. Var inne her å blei spådd etter min første SA. Da stemte det. De som spådde sa alle at jeg ble gravid i oktober med en jente. Å jammen stemte ikkje det! Så nå er vi her i jenn etter enda en SA. Så satser på at det ikkje går så alt for lenge til vi kan glede oss i jenn. :) Nå lurer jeg på om du kan se om barnet blir like stort som første mann å om fødselen tar like lang tid. 48 timer å en jente på godt 4,2 kg sist. :) (kan ikkje ta i jenn om jeg har spurt om det)

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) håper du har muligheten til å spå meg, jeg vil gjerne være en prøvekanin:)

 

Jeg er gravid, har termin 15 oktober.

kan du se om alt er bra med den lille og hvilket kjønn det blir????

evt, når i oktober den kommer????

 

har en gutt fra før:)

 

Jeg heter renate født 261078

han er født 171278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ønsker å bli spådd jeg..Blir jeg gravid snart?når? kjønn?

 

meg:21.11.77

han: 06.12.77

 

takker for svar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner denne tråden å bli lang og det tar så lang tid å svare, så jeg svarer alle frem til hit i kveld.dere andre for skrive dere opp på en ny tråd jeg legger ut:)

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg vil gjerne være prøve kanin..

er født 190180.og er gravid med termin 31.oktober.så lurte jeg på hva du ser på meg ang fødsel,og kjønn??føder jeg til termin??

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enne

 

Ok. jeg forstår.

Du får ha lykke til da!

Jeg får fortsatt opp vaginal fødsel og så får jeg opp at det er ei tulle;)

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trallatausa

 

Akkurat det med pcos synes jeg er ekkelt å spå, så det gjør jeg ikke dessverre. Men så skal vi se hva vi får opp på det andre her da;)

 

Jeg får opp graviditet med en gutt i september jeg.

Så får jeg opp at du får ei jente etter han;)

 

Lykke til da!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5.mann

 

hehe... da forstår jeg;) Får fortsatt opp gutt her, men jeg har tatt feil før, så du får ikke legge så mye i det da;)

 

Jeg skal se hva jeg får opp om venninnene dine da.

 

06.10.77

Syntes det var veldig vanskelig å få helt tak på henne jeg, men det jeg får svakt opp er graviditet rundt mars 2009, med ei jente.

 

08.03.77

Syntes det var vanskelig her og jeg. Kanskje fordi det er du som skriver det på ditt innlegg. Mye energier kanskje.

Men får svakt opp graviditet i august med jente på henne.

 

Lykke til alle sammen;)

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini my

 

Da får vi håpe at det ikke er så lenge til dere kan glede dere igjen ja:) Men du må huske at jeg ikke er dreven i dette da,og at jeg øver meg!

 

Får opp at det neste barnet vil bli omtrent på samme størrelse jeg, og at fødselen tar rundt 12 timer.

 

Lykke til Mini My!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma-til-gutt

 

Får opp at det kommer en gutt rundt den 17. oktober jeg. Får opp at det går bra:)

 

Lykke til!

 

ELi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...