Gå til innhold

*hysj* ikke si det så høyt


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Men nettene er virkelig bra for tiden, på tross av snørr og hoste. Hun har bare våknet en gang pr natt siden søndag. Bruker litt tid på å sovne da. Sitter og synger og hoier og skravler for seg selv, men pappa går inn og sier at det er nok og så sover hun kort tid etterpå! ;)

 

En deilig bivirkning er jo at hun spiser så godt på dagtid. Nå spurte hun nettopp om brødskive (bøsive) og nå er en hel spist uten at jeg har pusha på noe. Må ofte minne henne på å spise etter et par biter, men nå stapper hun i seg. Til middag skal vi ha lassagne, for morfar kommer på besøk, og i og med at det er en av livrettene hennes så kommer det vel til å gå ned en god del av det også. Sist spiste hun en vanlig voksen porsjon!!!!

 

Er så deilig å være mamma når søvn og mat funker... da mangler vi bare at kroppen min hadde virket så hadde alt vært topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så god at hun sover så bra for tiden. Her er det ikke sånn for øyeblikket. Hun som alltid har vært så flink til å sove hele natta våkner nå og skriker mange ganger hver kveld. Ender som regel med at hun havner i senga vår og så står hun opp før 6 hver morgen. Puh, er så sliten for tida, så det blir en del slitsomme dager. Hadde hun enda sover hele natta igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at søvn og mat funker, det er godt for slitne mammaer. Og kroppen din har lov å være sliten, den lager tross alt et helt nytt menneske. Sånt tar på...slapp av og nyt det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kuttet litt ned på dagsøvnen og det har hjulpet masse... kanskje dere må ty til det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun hosta mye på nettene de siste to døgnene, men har vært ganske så smertefritt. En runde på kvelden og en runde på natten. Det kan jeg tåle. I går skulle vi gi hostesaft og det er ikke så populært. LInea ble drit hissig og fikk skikkelig anfall. Tok vel 45 min å roe henne... men natten var ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...