Gå til innhold

Noen som vil være prøvekaniner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du får ikke slite deg helt ut med kjerringråd da Aurora;) Men jeg skjønner du er klar for fødsel nå.

Jeg får opp 49-50cm og 3 kg jeg.

Du får komme inn å rapportere da;)

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar ;)

Jeg skal ha IVF til høsten så tviler det blir før det. Men hadde jo vært hyggelig med et mirakel da!

To jenter høres jo hyggelig ut da, sambo er vel ikke helt enig, han er livredd for å få jenter, sier han må bure dem inne til de skal gifte seg he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..siste skal ta meg en liten jobbetur no..ikke så fort og ikke så langt,men hunden må luftes får jeg legger meg.Selv har jeg ei formening om 49cm og 2860gr.Skal holde deg opptadrert ja.Du bare spørre meg om det er noe du lurer på og.Ha ei flott natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Missing.

 

Jeg får opp at du er gravid nå, eller veldig snart, med ei jente.

Svangerskapet vil gå bra!

 

Lykke til!

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du fomle&ariel:)

 

Jeg har faktisk spådd deg før jeg, på PM. hihi... Den gangen så spådde jeg mai og gutt. Men jeg får opp at du er det nå, med gutt. Vil ikke at folk skal vite hvem jeg er skjønner du. Er jo ikke akkurat dreven. Håper det stemmer da!

 

Klem

 

Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst å være prøvekanin :-)

er jeg gravid nå? hvis ikke, når ca blir jeg?

 

F. 170586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg??

 

Blir jeg gravid denne pp, har El om 3 dager.

Har jeg barn fra før?

Hvor mange får jeg totalt?

Kjønn?

 

Jeg er fødd 070880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spådommen :) Nå er det en som har spådd jente, 2 som har spådd gutt :D Skal på UL den 20 mai, så da får vi kanskje se ;) Men fint for gutten jeg har fra før med en lillebror å slåss med, hi-hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har rett der, vet faktisk at der er en jente:) å den andre er litt større enn jenta, selv tror jeg åsså på en av hver, morsomt å se om det stemmer

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du spådde meg lenger opp på listen. Juli men en jente. Blir spennende å se. :) Ser du noe om jeg bare får jenter? Hadde en SA før svangerskapet med jenta å en nå sist mandag. Sterk guttefølelse på begge. Du sa at fødselen kom til å gå greit. Håper den går litt fortare en sist. Da gikk det 2 døyn å en jente på over 4200g. Ser du om neste og blir like stor? Blir spennende, flere har spådd meg i løpet av sommeren! Tusen takk for svar!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...