Gå til innhold

Noen som skal ha uttak i uke 21?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte inn mens denne uka og skal begynne på spray 26. april... Noen fler som ligger noenlunde likt i løypa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate, jeg er vims da... UL er uke 21, uttak uke 22 :)

Skrevet

hei sann jeg skal ha uttak i uke 22. begynner på spary 24april og skal ha ul 16 mai. rett før dagen veitu hehe. blir spennende dette da. vi er ikke så veldig langt unna hverandre. Kanskje det blir ganske likt

Skrevet

Oj så gøy!! Må jo følge litt med på deg da :o) Hvilket sykehus hører du til? Selv er jeg på Fertilitetsklinikken i Haugesund. Lurer fælt på når medisinene kommer i posten, skal nemlig reise bort den helga jeg begynner på spray så de må jo være her før det (altså før 24. april...) *lure*

Skrevet

jeg tilhører Riksen. jeg tenkte jeg skulle innom apoteket her og bestille det slik at jeg får de til uke ihvertfall. jeg ble så overrasket for jeg trudde jeg ikke skulle gå så lenge på spray før sprøytene. skal begynne på hormon sprøyter den 16 og ul den 21. skal gå over tre uker med spray jeg da før jeg går videre. synes det er lenge jeg. det er en spennende tid vi går imot. gleder og gruer meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...