Gå til innhold

Nå må jeg visst gå over til to delt nattklær


Loppelill

Anbefalte innlegg

I går kveld når Leander hadde lagt seg, skrek han. Han gav seg ikke heller. Det er ganske ulikt han, så jeg måtte inn å se. Da stod han i senga med nattklærne i hendene. "Detta," sa han. Så det spørs om jeg ikke må gå over til to delt nattklær, de er i alle fall litt vanskeligere å få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt han sa ifra da!

 

Buksene er vel lettere å ta av på to-delte - og jeg er litt redd for at han skal klare å ta av seg bleia og sånn. Han pleier ikke bæsje om natta, men det kan jo bli litt vått da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ting. Leander bruker truse utenpå bleia, da er det litt vanskeligere å få den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har Leo dratt av seg pysjen (hel med glidelås eller trykknapper) LENGE og for et par uker siden kjøpte jeg todelt pysj. Det var det smarteste jeg kunne gjøre, han elsker pysjene sine, en med biler og en med bamse og gakk gakk. Han har ennå ikke dratt den av seg eller vist tegn til å prøve. Anbefaler å prøve iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det til tider, men akkurat nå så var det ingen rene... Er fryktelig spennende med glidelåsen og knappene da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Al har ikke begynt å få av seg pysjen ennå, men drar opp alle knappene. Har en med knapper på ryggen. Det er ideelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phui! Det har ikke Linea prøvd på ennå. Men forrige dagen dro hun begge armene inn i ullbodyen sin og gikk litt rundt sånn. Var fordi den er blitt litt kort på armene nå så hun skulle vel i utgangspunktet bare dra den litt ned på armene også fant hun ut hvor langt hun kunne tøye den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he syns jeg ser dem.

 

O er mer opptatt av å kle på seg han Velig populært med fars boksere på hodet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokser over hodet, luer og sko er favoritter her også. Påkledning er gøy!!!

 

Hun har ikke tatt av pysjen ennå, men i dag lå alle smokkene på gulvet sammen med tigergutt, putetrekket og puta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt skulle lakenet av sengen IKKE snakk om at det skulle være laken der.

Sko er favoritter forrige kvelden satt jeg med tykke vintersko på inne som O hadde tatt på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...