Gå til innhold

Termin rundt 28. oktober. Føder i Bodø. Hei og hei!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det flere som har planer om å føde i Bodø på omtrent denne tida? Det er så utrolig spennende, og begynner å bli mer virkelig for meg at det faktisk skal skje. Her om dagen var jeg på tidlig ultralyd og fikk se det sprell levende vesenet. Det var så artg. Alt ser heldigivs bra ut så langt. Var til og med å kikket på vogner, for jeg er heeelt utdatert på hva som finnes, og hva en bør vektlegge. Må ha litt tid til å undersøke saken. Nurket skal få en knallvogn å ligge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei=) jeg ar termin 24. oktober og skal ogå føde i bodø=) har og vært å sett på vogner og vet akkurat hva jeg skal ha! hehe=P har nesten alle planene klare enda er jeg bare 12 uker på vei=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så artig, termin rundt samme tid! Kanskje vi puster i kor om noen måneder? Jeg har ikke noe som er kart. Ser at nå virker ikke en den av bokstavene som kommer etter k.. Morsomt.. Har ikke skjedd meg før. Jeg er het ute av det med vogner og sånt. Er enge siden jeg tenkte at det var aktuet for meg. men jeg ska nok sette meg inn i ting igjen. Føer meg het som en dysektiker. Dette går jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin rundt den 26., og skal også føde i Bodø :)

Gøy å se at det er fler!

 

Lykke til fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaa!!!!

Endelig flere som skal føde i Bodø- trodde ei stund jeg var den eneste her nord for Trondheim!!!!! Kjempekoselig, altså!

Har termin 4.oktober- gleder oss så kjempemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø her også : ) termin 21 oktober. Var på tidlig UL i uke 10 og skal på ordinær UL 21. mai, er så spent på om vi endelig får ei lita jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er jo en liten gjeng her da!!

 

Har ikke fått innkalling til ultralyden i uke 18 eller så ennå, men gleder meg til det. Alt så fint ut på den i uke 11/12, og da ble terminen fra 26.-30. oktober.

 

Lykke til alle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig ul i 9.uke, alt så fint ut da :) Har ordnet meg jordmor og greier nå. Har dere det? Leste det var mangel på jordmødre i AN, men var ikke noe problem å fikse syntes jeg... Og ordinær ul ble 28.mai :) Spent..!

 

Noen som har vært på bim-treff på Kafka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hopp!

 

Har termin rundt 22. Oktober og skal føde i Bodø :)

Skal på ultralyd i neste uke, gleder meg veeldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heihei! Jeg har termin 6. oktober og skal føde i Bodø. Spennende med denne tråden, har ikke sett den før nå:) Hvordan går det med dere som har termin i oktober og bor i Bodø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Bodø, men skal føde der. Var faktisk innom fødeavdelingen i dag, og kjente mange ting inni meg da. Gleder meg til tiden kommer, det er helt fantastisk med fødsel. Nå begynner jeg å "tune meg inn" på den, og tror jeg må begynne å øve litt på avspenning, pusting og positiv tenking. Jeg tror jeg vil få en kjapp fødsel, og det er jo greit, men ganske vondt.

 

Min termin er flyttet til 25. okt. siden jeg skrev her først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia:) Har termin 25.okt og skal føde i Bodø. Men bor på Fauske. Gu æ gleda mæ te å få det overstått detta svangerskapet... Har vært et mareritt:( Trur ik æ har kosa mæ en dag i dette svangerskapet... er i uke 33 nu og spyr enda.... Men det kommer nu heldigvis nokka godt ut av det til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det høres utrolig tøft ut! Heldigvis har jeg ikke hatt slike plager, men jeg kjenner svært godt ei som har hatt det slik i to svangerskap. Det må være fælt. Du får trøste deg med at det nærmer seg slutten, og at du har gjort ei kjempeinvestering som vil gi gode resultater! Lykke til med resten av tida, og så sees vi faktisk kanskje i Bodø om noen uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Artig at det er flere her som skal føde i Bodø;) Jeg har termin 4. oktober og det er min første.

 

Det er plutselig bare fire uker til termin nå. Skal på omvisning på føden i morgen, så nå begynner jeg å kjenne på at det nærmer seg. Litt uvirkelig;)

Lykke til alle sammen og kanskje vi sees på føden?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det jo plutselig mange bodø-damer jo :) bor ikke i bodø selv, men skal føde der. Termin 5 oktober :) nærmer seg med stormskritt nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da var endelig den tøffe ventetia over:) Har ik termin før 25.okt, men fikk en sønn 1.okt. Altså 24 daga for tidlig... Han var 2720gr og 46cm lang... Har hatt litt startproblema ang spisinga hannes. vil jo berre søv og søv! Men går nu framover sakte men sikkert:) Fikk endelig dra hjem fra sykehuse etter 8 daga der. Nu berre koza vi oss masse:) Og ik kvalm og i dårlig form lenger:):) Deilig... Lykke til dere andre.

 

Gratulere Kamilla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...