Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt 3 forsøk og i på dag 10 i dag, har jeg begynt å blø og testet negativt. Blir oppgitt og lei meg, alt ser bestandig så bra ut, men det fester seg ikke. Trenger noen trøste ord, og noen som kan fortelle meg at etter utallige forsøk så har man endelig blitt gravid. Jeg har 4 egg på frys, så jeg må jo bare fortsette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det var trist å høre... hør med legen din litt på evt hva slag av medisiner du kanskje kan ta neste gang, kan være godt å bytte litt eller kanskje blande..

Når egget ikke fester seg er det jo pga at egget ikke fortsetter å dele seg og det er ikke bra nok, er ikke noe vi kan gjøre med det dessverre..

Men ikke gi deg.. snakk nå med legen din og hør hva dere skal/kan gjøre, så skal jeg krysse fingre for deg!!!!

Stor trøstekleeem fra meg til deg i dag.

Skrevet

Stoor klem fra meg. Trøst deg med at du har flere på frys. Prøv igjen du. Maaaange har prøvd i årevis og hatt maaange forsøk før de lykkes!

Klem

Skrevet

Uff, så kjedelig. :-( Kan vel ikke gjøre annet enn å sende deg en trøsteklem. Det er ingen som fortjener å slite sånn som vi gjør.

Men ikke gi opp ennå. Du har egg på frys. Det kan være et skikkelig gullegg der. :-)

Klem

Skrevet

Kommer en trøsteklem fra meg.Det er bra du har egg på frys.Ikke gi opp,vet det ikke er lett.

Skrevet

Søsteren min ble gravid på førsøk nr. 8 med dårlige odds imot seg, alder 38, en eggleder som fungerte halvt og dårlige svømmere på mannen. Ikke gi deg!

Skrevet

Vil bare sende deg en stooor trøsteklem, håper du har det bedre i dag. Det må bli din tur snart, og med hele fire egg på frys er det jo en god mulighet for at ett av de er et gullegg. Jeg hadde ville tatt en samtale med legen min, det hjalp i alle fall meg etter forrige forsøk.

Ønsker deg all lykke :)

Skrevet

takk for trøsteord, det hjelper. Sliter med mens og ille mavesmerter i dag, men kommer sterkere tilbake. jeg er også nylig 38, men alt skal være normalt hos meg og mannen min, får sterke fine befruktninger så det må da klaffe snart. Ønsker alle andre lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...