Lauren Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Dette er mitt 3 forsøk og i på dag 10 i dag, har jeg begynt å blø og testet negativt. Blir oppgitt og lei meg, alt ser bestandig så bra ut, men det fester seg ikke. Trenger noen trøste ord, og noen som kan fortelle meg at etter utallige forsøk så har man endelig blitt gravid. Jeg har 4 egg på frys, så jeg må jo bare fortsette.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Uff det var trist å høre... hør med legen din litt på evt hva slag av medisiner du kanskje kan ta neste gang, kan være godt å bytte litt eller kanskje blande.. Når egget ikke fester seg er det jo pga at egget ikke fortsetter å dele seg og det er ikke bra nok, er ikke noe vi kan gjøre med det dessverre.. Men ikke gi deg.. snakk nå med legen din og hør hva dere skal/kan gjøre, så skal jeg krysse fingre for deg!!!! Stor trøstekleeem fra meg til deg i dag.
Prøvigjen Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Stoor klem fra meg. Trøst deg med at du har flere på frys. Prøv igjen du. Maaaange har prøvd i årevis og hatt maaange forsøk før de lykkes! Klem
74skytte Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Uff, så kjedelig. :-( Kan vel ikke gjøre annet enn å sende deg en trøsteklem. Det er ingen som fortjener å slite sånn som vi gjør. Men ikke gi opp ennå. Du har egg på frys. Det kan være et skikkelig gullegg der. :-) Klem
gårdskone Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Kommer en trøsteklem fra meg.Det er bra du har egg på frys.Ikke gi opp,vet det ikke er lett.
Søskenhåp adopterer Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Søsteren min ble gravid på førsøk nr. 8 med dårlige odds imot seg, alder 38, en eggleder som fungerte halvt og dårlige svømmere på mannen. Ikke gi deg!
Susie & Desembergullet Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Vil bare sende deg en stooor trøsteklem, håper du har det bedre i dag. Det må bli din tur snart, og med hele fire egg på frys er det jo en god mulighet for at ett av de er et gullegg. Jeg hadde ville tatt en samtale med legen min, det hjalp i alle fall meg etter forrige forsøk. Ønsker deg all lykke
Lauren Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 takk for trøsteord, det hjelper. Sliter med mens og ille mavesmerter i dag, men kommer sterkere tilbake. jeg er også nylig 38, men alt skal være normalt hos meg og mannen min, får sterke fine befruktninger så det må da klaffe snart. Ønsker alle andre lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå