Søskenhåp adopterer Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Når ca i perioden er det de setter inn egg under fryseforsøk? Altså hvor mange uker/dager etter man begynner med progynova tablettene? Og hvor viktig er dette med å "ta det med ro" under forsøk? Grunnen til jeg spør er at jeg skal noe litt stressendes(psykisk, ikke fysisk) muligens samme uka som innsett.
Heira☆ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Man starter med progynova 1. eller 2. mensdag, og fryseegget settes inn 14-15 dager etter siste mens første dag. Etter man har satt inn egg, skal man leve akkurat som vanlig ) Veit ikke hva for noe stressende du skal gjøre, så der har veit jeg ikke.
Søskenhåp adopterer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Da var det som jeg trodde. Takk for svar :-) Men kommer vel til å være så nervøs/spent uansett at litt fra eller til.... En undersøkelse fra Sverige slo fast at om man var stresset/nervøs så hadde det ingen innvirkning på om man ble gravid eller ikke. Satser på det.
jons_gravid Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hei. Ville bare nevne at det er veldig individuelt hvor mange dager man går fra 1. mensdag og til innsetting av fryseegg. Jeg fikk satt inn egg på dag 11 når 1. mensdag telles som dag 0. Var på UL på dag 9 og da ble det bestemt innsetting to dager etter. Mvh Siv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå