Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 heisann. Jeg er ei jente på 24 år som ønsker å få et lite barn ved hjelp av kunstig berfuktning på stork klinikk i Danmark. Derfor ønsker jeg nå å få tips og råd på hva jeg skal begynne med og gjøre først. Har fått med meg at det er mange her inne som har benyttet seg av stork:) å etter å ha lest på nettsiden deres,er jeg meget fornøyd allerede med informasjonen. Er det noen som vil hjelpe meg med å komme i gang å fortelle hvilke tester jeg må gjennom osv?
Lacey*har fått erta Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 På stork sine sider står det veldig klart hva slags tester du må sende nedover. De jeg husker sånn i hodet er HIV, clamydia, hepatitt B+C, også må du ta en blodprøve for å finne ut om du er imun mot rubella. + at de anbefaler deg å ta en gynekologisk test for å se om alt er ok med egglederene. Dette er ikke noe du må, men kanskje lurt for egen del. Surt å bruke masse penger hvis egglederene er tette;) Jeg har selv brukt stork og er veldig fornøyd med dem. Bare send dem en mail så gir de veldig god info tilbake. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå